Taigi, garsioji Mortal Kombat serija grįžta. Visomis prasmėmis. Žaidimas, kaip ir dauguma pastaruoju metų paskelbtų žaidimų, atsikratė numeracijos, o pati eiga lyg ir grįžta prie savo šaknų. Šiltas emocijas sukėlė ir WBIE sprendimas iš buvusių „Midway“darbuotojų suformuoti naują, „Mortal Kombat“ žaidimams dedikuotą studiją „NetherRealm“. Kūrybos procesui ir toliau vadovauja vienas iš serijos įkūrėjų Ed Boon.

Sprendžiant iš E3 metu demonstruoto vaizdo klipo, kautynės, bent jau taktine prasme, grįžta į 2D erdvę, o iš puikaus „Street Fighter IV“ pasirodymo žinome, kad tai ne tokia jau prasta mintis.

Filmuke galima pastebėti ir arenų iš pirmos ir antros MK dalių, tačiau didžiausią įspūdį be abejo sukelia modelių fotorealizmas ir klasikiniai personažų judesiai, papildyti naujais efektais. Panašu, kad visų serijos gerbėjų iš tiesų laukia neeilinė fiesta.

Kad sukeltų kuo daugiau šiltų emocijų seniems serijos fanams, kūrėjai pasitelkia ir siužetą. Po amžius trūkusio mirtino mūšio, imperatorius Šao Kanas pagaliau nugali Raideną, tad jam ir žemės matmens kariams lieka vienintelė viltis. Mesti lemtingą iššūkį Šao Kanui… praeityje.

Daugiau žinomų detalių:

N18 — Baigiamieji „Fatality“ judesiai grįžta į žaidimą. Taip, taip… Daug kas galvoja, kad jie niekur ir nebuvo dingę, bet tik ne tie, kas augo su MK2. Kūrėjai žada, kad į žaidimą grįš „Fatality“ sukeliantys ne juoką, o santūrią pagarbą kovotojų talentui. Sudėtingi, stilingi ir ypač žiaurūs.

2D — Taktinė kautynių eiga grįžtą į dvimatę aplinką. Ir tai puiku. Kai nesiblaškydamas gali eit tik pirmyn arba atgal, provokuojamas konfliktas, o ne vaikiši „katės ir pelės“ žaidimai straksint ratu.

Nauji žaidimo režimai — Šalia klasikinio istorijos režimo tikrai sulauksime patobulintų kautynių tinkle, „Co–Op Arcade“ ir daugybės kitų režimų.

Dar daugiau naujienų iš E3!