Pagrindinis skirtumas tarp „PlayStation“ ir „PlayStation 2“ skirtų „DualShock“ pultelių buvo analoginiai mygtukai. Visi „DualShock 2“ pultelio mygtukai, išskyrus „Start“, „Select“, „Analog“, „R3“ ir „L3“, buvo jautrūs paspaudimo stiprumui. Lenktynių žaidimuose, pavyzdžiui, „Gran Turismo 4“, analoginiai mygtukai leisdavo tolygiai stabdyti ir greitėti.
Analoginius mygtukus turėjo tiek „Sixaxis“, tiek „DualShock 3“ modelio pulteliai. „DualShock 4“ jų turės tik du. „Sony“ nusprendė atsisakyti visų analogininių mygtukų, išskyrus „L2“ ir „R2“. Šie mygtukai pasirinkti neatsitiktinai: lenktynių žaidimuose jie paprastai naudojami kaip stabdžiai ir akceleratorius.
Be to, „Sony“ išlygino atstumą tarp ikso ir trikampio bei kvardrato ir apskritimo mygtukų. Pasirodo, „DualShock 3“ pultelyje tarpas tarp kvadrato ir apskritimo mygtukų buvo kiek didesnis nei tarp ikso ir trikampio.
23 Komentarai
nightly
sutaupys biški 😀
Meshqis
Iš dalies gerai, iš dalies blogai. Analoginiai mygtukai buvo gėris, kai buvo gerai adaptuoti. Kad ir minėtas GT4. Blogesnio adaptavimo pavizdys NFS žaidimai- norint pasukti mašiną atrodo sulaužysi pultą. Pirštai tikrai kurkas stipriau skaudėdavo negu po ilgų GT4 žaidimo seansų.
Analoginiai L2 R2 mygtukai mano galva yra KLAIDA. Dualshock2 pultas buvo tuom unikalus, kad neturėjo panašumu su jokiu kitu. Čia ar SONY pataikaudama kūrėjam, ar vaikydamasi „madų“ (net nedysčiau to taip pavadinti), nusprendė tuos analogus įbrukti. Gamecube pultas irgi turi L R analogus, bet jie yra visai kitokie.
Recesija. Kažkas panašaus kaip buvo su sixaxis pultu. Nenustebsiu, kad po kelių metų pasaulį išvys Dualshock4 analog type pultas. 😀
HUAWEI
na pultas gražus vistiek 🙂
vVheris
@Mesqis: Xbox 360 pad neturi analoginiu mygtuku, taciau ju kazkaip visiskai nepasigedau.
cryska
pilnai uztenka ir dvejiu nes kartais sumasai kas ira kas:):)
Meshqis
Pačioj pradžioj buvo dreamcast pultas su savo L,R analogais. Paskiau viską paveldėjo Xbox pultai. Bet kodėl ta „liga“ turėjo užsikrėsti DS3 pultelis? Pilnas internetas kaip „netyčia“ jie pasispaudžia. O čia sakyčiau netgi dizaino klaida.
vVheris
Funny, turejau dreamcast ir neatsimenu kaip ten isvis buvo su shoulder buttons. Turiu xbox 360 nuo 2007 metu ir tu „netycia“ paspaudimu per visa ta laiko buvo tik keletas. Tai buvo zaidziant FPS zaidimus kur visa laika tavo pirstai buna ant triggeriu ir esi ytampoj. Su DS3 visiskai tokia pati situacija. Ir siaip, kazkaip as stipriai pirmenybe skiriu Xbox 360 padui. Ant ps3 pas mane tik ekskliuzyvai, praktiskai vien del pado. [Jeigu kas rastu gera PS3 pada kuris butu tokios pat formos kaip ir Xbox 360 padas, informuokit mane]. Visur, MAN, xbox 360 padas veikia geriau negu DS3 ar DS2, isskyrus mustyniu zaidimus, ir tai, tik del to kad xbox 360 turi visiskai nevykusy dpad’a, o panasu kad Xbox One sita problema istaisyta.
Darkmanas
Razerio X360 stiliaus pulteliai dabar bus už šitą geresni. Nebeteko DS’as savo išskirtinumo. Eilinis pilkas produktas. Gaila. Neįsivaizduoju, ką ten sau mąsto Sony. Turbūt pamiršo vieną esminių konkuravimo principų – produkcijos diferencijavimas konkurentų atžvilgiu. Kai MS diferencijuoja Xkaulą* visokiomis multimedia paslaugomis, tai Sony nusprendžia savo išskirtinę savybę… panaikinti.
* – Xbone; „bone“ – kaulas 😀
Eagleray
Et, galejo Sony palikt sena dizaina, bet siaip lenktynese analoginius tik posukiam naudoju, bandziau ant Midnight Club naudoti analogus akceleracijai, bet labai nepatogu.
Meshqis
Irgi dar vienas blogai pritaikytas analoginiams mygtukam žaidimas. Aplamai, panašios bent jau veikimo shemos negu GT4 nemačiau dar kitame lenktynių žaidime.
vVheris
man atrodo jus analogines „lazdeles“ *cringe su analoginiais mygtukais [L2 ir R2] painiojat.
marulis
viskas cia bus patogiai,daug kas ir nepatenkinti cia ziuriu (s)
Meshqis
Jei pulte visi analoginiai mygtukai, tai jie visi ir bus analoginiai. Lazdelės yra lazdelės.
Bet Darkmanas gerą pastebėjimą „numetė“. Dėl panašių „išsidirbinėjimų“ daugiau nenoriu pirkti sony-ericsson (dabar tik sony) telefonų. Kad ir kokie jie geri bebūtų dabar.
vVheris
Kaip suprast issidirbinejimu? Ta prasme kad jie bando kazka naujo? Kas del diferencijavimo, tai Xbox One Pad ir DS4 yra tokie pat panasus kaip ir Xbox 360 Pad bei DS3. Dar pridekim tai, kad DS4 turi „move“ arba indentifikavimo sviesele, touchpad, kuris, beje, yra paspaudziamas, formos stipriai skiriasi tarpusavyje ir jei to dar negana, DS4 pasiliko su simetrisku analoginiu svirteliu dizainu, kai Xbox One turi asimetriska. Po E3 ir Gamescom buvo daugybe hands on ir imressions, absoliuti dauguma apzvalgininku ir siaip zaidimu industrijos zmoniu apie DS4 atsiliepe kaip apie zymiai geresny pada negu DS3. Tai yra tiesiog evoliucija. Jeigu nepatinka, galit bandyt zaist naujus zaidimus su Sega Saturn padu kurio D-padas yra gal net pats geriausias, o forma tobulai priglunda prie ranku. Arba jeigu taip jau nepatinka kad DS keiciasi, tai turbut jus nekenciat ir pacio Dualshock nes, Sony gi issidirbinejo ir kopijavo Nintendo kai prie PS1 pado pridejo analogines lazdeles.
Kazkokiu konservatyviu fanbojizmu atsiduodat. Kas yra gan keista, ypac is Meshqio, subrendusio ir daug apie zaidimus nusimanacio vyro. Nusivyles as tavim Meshqi.
Meshqis
Esamų funkcijų išėmimas manau kad nėra evoliucija. Kaip kad buvo problemų dėl force feedback patento, tai sony tvirtai teigė, kad vibracijos PS3 pulte nebus. Deja. Dėl to ir pykstu.
Taipogi ir dėl pultų supanašėjimo. Kodėl nintendo irgi tokių analoginių svirčių neįdėjo pas save?
Tas move hibridas įkištas… Įdomu kaip pasiteisins. Atskirai paėmus move, tai žaidimų mažai, ir dauguma geresnių arba eksliuzyvai, arba Wii portai.
O vat apie patį įdomiausią dalyką DS4 pulte visi nutyli (gal net išėmė jį taip pat, kaip analoginius mygtukus). Streso lygio nustatymas. Vat čia tai naujovė kažkokia būtų. Įdomūs gameplay elementai atsirastų ir t.t.
P.S. kalbant apie gameplay elementus, tai killzone2 buvo LABAI gerai integruoti akselerometrai. Norint nusitaikyti su snaiperiu reikėjo nedrebinti rankų. K3 to nebeliko. Nebeliko ir smagumo, bei žaidimas tapo lengvesnis.
vVheris
Bet meshqi, bukim teisingi. Analoginiai mygtukai buvo isnaudojami tik lenktyniu zaidimuose pilnai. O sita funkcija kuo puikiausiai atlieka analoginiai trigeriai. Nintendo analoginiu trigeriu neidejo velnias zino kodel. Daug keistu pasirinkimu pas juos, galbut todel wii u pardavimai rodos vis dar nesiekia 4 milijonu.
Meshqis
Siaurai mastai. Pvz muštynių žaidimuose analoginiai mygtukai pasiteisintų 100%. Taipogi MGS žaidimuose jie puikiai veikė. Ir čia tik keli pavyzdžiai.
Kaip jau minėjau. Nusipirkau SE telefoną, ir po softo update puikiai veikusi SD kortelė nustojo veikti (tik tame telefone). Šiaip tokių funkcionalumo išėmimų yra tikrai daug, bet mažai kas šneka. Bene didžiausias buvo linux palaikymo nutraukimas PS3 konsolėje, kas buvo sutikta labai nepalankiai.
vVheris
mustyniu zaidimuose rimtiems zmonems nusispjaut ant dualshock ar xbox padu, jie perkasi arcade stickus, konfiguruojasi ar patys gaminasi. O paprasti zmones, tokie kaip as, nepastebi skirtumo. Ant PS2 zaidziau kruvas zaidimu, ant PS3 irgi nemazai prazaidziau, taciau analoginiu mygtuku svarbos nepastebejau visiskai.
O kas del SE telefono, tai greiciausiai softo klaida? SD korteliu palaikymo sunaikinimas skamba kaip keistas dalykas.
Špyžius
Na aš skaitau ir man taip keista darosi. Aš žinojau, kad PS2 pulto visi mygtukai skirtingai reaguoja į paspaudimo stiprumą, tačiau aš PS2 neturėjau (na turėjau epizodiškai tokį labai nekokį), turėjau užtat PS3 ir nepajutau aš ten tų analoginių mygtukų ir dabar sužinojus, kad jie yra DS3 pulte man pasidarė keista. Gal aš tikrai didelės dalies žaidimų valdymo smagumo nepatiriu?
Kad ir kaip ten būtų tenka pripažinti, kad DS4 man patinka. DS3 buvo pernelyg panašus į DS ir DS2 ir jis atrodė senamadiškas. Manau reikėjo naujų vėjų PS pultams ir gerai jie tą padarė, nors tenka pripažinti, kad man DS3 yra patogesnis už X360 pultą ir man tikrai keista, nes visada maniau, kad X360 pultas daug patogesnis būrų. Taip pat DS3 pulto neabejotinas privalumas tai lyčio baterija, vien dėl kurios DS3 mano galva yra daug pranašesnis už X360 pultą.
Meshqis
Špyžiau, naujų vėjų būtų įnešęs „bumerangas“. Bet visi jį į šuns dienas išdėjo. O dėl analoginių mygtukų, tai nenorėkit kad kekviena multiplatforma juos palaikytų. Net ne kekvienas eksliuzyvas palaiko.