Pagrindinis skirtumas tarp „PlayStation“ ir „PlayStation 2“ skirtų „DualShock“ pultelių buvo analoginiai mygtukai. Visi „DualShock 2“ pultelio mygtukai, išskyrus „Start“, „Select“, „Analog“, „R3“ ir „L3“, buvo jautrūs paspaudimo stiprumui. Lenktynių žaidimuose, pavyzdžiui, „Gran Turismo 4“, analoginiai mygtukai leisdavo tolygiai stabdyti ir greitėti.

Analoginius mygtukus turėjo tiek „Sixaxis“, tiek „DualShock 3“ modelio pulteliai. „DualShock 4“ jų turės tik du. „Sony“ nusprendė atsisakyti visų analogininių mygtukų, išskyrus „L2“ ir „R2“. Šie mygtukai pasirinkti neatsitiktinai: lenktynių žaidimuose jie paprastai naudojami kaip stabdžiai ir akceleratorius.

Be to, „Sony“ išlygino atstumą tarp ikso ir trikampio bei kvardrato ir apskritimo mygtukų. Pasirodo, „DualShock 3“ pultelyje tarpas tarp kvadrato ir apskritimo mygtukų buvo kiek didesnis nei tarp ikso ir trikampio.