Kompanijos „Epic Games“ sukurtas žaidimo grafinis varikliukas „Unreal Engine 3“ susilaukė išties didelio populiarumo. Jis buvo panaudotas kuriant daugybę puikių įvertinimų susilaukusias šaudykles „Gears of War“ ir „BioShock“. Keli dideli pastarojo meto vaidmenų žaidimai, kaip „Mass Effect“ ar „Lost Odyssey“ taipogi buvo sukurti naudojant šį varikliuką.
Galiausiai visiškai neseniai Korėjoje įsikūrusi tinklinių vaidmenų žaidimų gigantė „NCsoft“ paskelbė kursianti du naujus MMORPG projektus, pasinaudodama „Unreal Engine 3“. Tiesa, kol kas ji neskuba pranešti kokie tai projektai.
Toks „NCsoft“ pasirinkimas neturėtų stebinti, kadangi „Lineage II“ ir greitai turintis pasirodyti „Exteel“ buvo sukurti pasinaudojant šio varikliuko pirmtaku – „Unreal Engine 2“.
15 Komentarai
slaptas
O kas čia?:
Liuksasas
O taip, NCSOFT mėgsta štampuot daug visko iš eilės…
§haDe
Lineage 3 tikrai bus ant Unreal 3 varikliuko:
„NCsoft plans to utilize Epic Games’ Unreal Engine 3 in two upcoming MMOs, the company announced today. NCsoft is currently working on a new Lineage (PC) title, and late last year announced the acquisition of the City of Heroes property from series creator Cryptic Studios“
NOFiNG
Siaip ištikro NCsoft galėtų apsistot ir ką nors vieną kurt. . . Nes dabar: GW2, Aion, L3, L2 papildimai ir pan… Net juokinga 😀
Tsunajoshi
Deja L2 nebus ant UT3 varikliuko. Kiek zinau jie lyg jau buvo kazka pradeje kurt bet paskui nutrauke darbus ir nusprende kad kurs patys savo varikliuka.
yakkutekno
@ Tsunajoshi, taip mes tai skaiteme ne viena ir ne du kartus, bet naujienu tiap ir negavo apie L3 paciu kurta varikliuka. O kai siuo metu NCSoft nupirko U3 tai tikrai tikimybe isvysti L3 yra butent su situo varikliukiu.. 😉
phemark
o kas yra tas „varikliukas“? tipo programinis kodas grafikos? ar kaip? ka jis daro?
T3rror
cia yra visiskai kita isotirja 🙂 dabar ncsoftas pradeda viska is naujo nes ana naujiena apie UE varykliuka buvo senesne uz pati sukurta varykliuka UE3
Sawyer
Nu maždaug taip, tai programa, apjungianti žaidimo modelų, garsų, tekstūrų, fizikos, SFX valdymą ir t.t. Žaidimo kūrėjams tenka tik sukelti savo modelius, garsus ir t.t., nustatyti valdymą, viską suderinti.
Plačiau:
aKi
Aion kūrimas jau eina į pabaigą, o GW2 NcSoft tik leidžia, o ne kuria. L2 papildymams taipogi daug darbo jėgos nereikia. Tad lieka L3 ir tas kitas MMO.
NOFiNG
hem… L2 daug jegos nereikia, bet ar matei kokiu greiciu papildymai vis nauji iseina? Menesio begiais tiesiog. L2 interlude, po kokiu 2 men- L2 Kamael, po 1 men L2 Kamael+, jau db po 2 savaicių jau oficiali info eina apie L2 Gracia… Tu gal isivaizduoji, kad tukstanciai tu programuotoju Nc softe sėdi? Nė velnio! Tarp kitko, nesneku apie COH ir COV… Laiko tikrai mazai rupinantis tiek zaidimų… Cia dar paminėjau tik garsesniu
aKi
Palyginti su naujo žaidimo kūrimu, gaminti papildymus yra juokų darbas. Juolab, kad tie papildymai dažniausiai apsiriboja palyginti nedidelės teritorijos pridėjimu, keliais naujais geimplėjaus aspektais bei šiek tiek naujo equipmento. Nesakau, kad papildymai neturiningi ar panašiai, bet juos kurti yra nepalyginamai lengviau nei naują pilnavertį žaidimą. Be to, L2 komanda jau senai susikūrė savo darbo stilių ir jį „atkalė“.
Diax
Pražudys vaikus su tais l2. 🙂
Wolfy
tikriausiai bus ispudinga grafika tu nauju MMORPG,nes ir taip pacio l2 gera grafika su visais pribumbasais:)
vwgolf3
kuo daugau to gerau niekada zaidimu nebuna perdauk gerai surimavau