Praėjusią savaitę pasirodžius naujam pristatomajam lenktynių žaidimo „DriveClub“ filmukui (jį rasite naujienos apačioje), apie tai paskelbė ir visi PlayStation padaliniai. Tačiau „PlayStation Middle East“ padalinio darbuotojai, prižiūrintys jų FaceBook puslapį, šiek tiek apsijuokė.

Paskyros socialiniame tinkle redaktorius pranešdamas apie naują pristatomąjį filmuką panaudojo paveikslėlį iš pagrindinio konkurento – Xbox One ekskliuzyvo „Forza Motorsport 5“.

O galbūt „Microsoft“ nusipirko šį „PlayStation“ padalinį, tik dar nespėjo pranešti? Žinoma, juokaujame. O kaip galėjo „PlayStation“ panaudoti kito žaidimo paveiksliuką? Įveskite „Google“ paveikslėlių paieškos sistemoje „DriveClub“ pavadinimą ir jau pirmojoje eilutėje pamatysite aukščiau matomą „Forza 5“ paveiksliuką.

Tai ne pirmas kartas, kai „Sony“ reklamuoja savo konsolės ekskliuzyvą kartu panaudodama konkurentų paveikslėlį. Prieš kelis metus „Gran Turismo 4“ reklamai buvo panaudotas paveiksliukas iš „Project Gotham Racing 4“.

„Microsoft“ taip pat neišvengia panašių klaidų. Prieš metus kompanija reklamuodama konsolę Xbox One paskelbė keturis paveikslėlius iš geriausių šiai konsolei skirtų žaidimų. Vienas iš šių paveiksliukų priklausė PS4 žaidimui „Killzone: Shadow Fall“.