Pirmieji Atari žaidimai populiaraus animacinio serialo „Drakonų Kova“ motyvais, buvo nelabai sėkmingi. Bet 2002 metais, kartu su mažai žinoma kūrėjų kompanija DIMPS, išleistas žaidimas Dragon Ball Z: Budokai PlayStation 2 konsolei nustebino daugelį žmonių. Netikėta, bet jis buvo visai neblogas. Po metų Atari išleido pratęsimą. Jis pasistūmėjo grafikos, vieno žaidėjo srityje, bet didelių naujovių neįnešė. Tai buvo vidutinis kūrinys. Dabar, po dar vienerių metų Atari pagaliau sumanė išleisti Dragon Ball Z: Budokai ir GameCube platformai. Gaila bet, kol kas Budokai 2 atrodo šiek tiek pasenęs, ir truputį be ryšio.

Kaip ir originalus žaidimas, Dargon Ball Z: Budokai 2 yra paprastas, nesudėtingas muštynių žaidimas, kuriam trūksta įprastinio žaidimo gilumo. Pirmajame Budokai žaidime, mes galėjome išvysti gražią istoriją, kurioje pilną detalių iš originalaus DBZ žaidimo, viso to nebuvimas naujajame yra didžiausias Budokai 2 trūkumas. Ten kur turėtų būti žaidimo istorija, mes išvystame naują drakonų pasaulio modelį. Tai paprasta stalo žaidimas, kur jūs vadovaujate Dragon Ball Z herojų komandai, kuri keliauja po šį pasaulį, kovoja su priešais ir renka drakono rutulius. Aiškų pradžioje drakonų pasaulis mums pasiūlo keletą įdomų ištraukų iš Dragon Ball Z filmuko, bet vėliau, žaidime aiškiai matomas, panašių dalykų trūkumas ir po kelių lygių, žaidimui tiesiog pritrūksta išradingumo. Pati didžiausia bėda su visu šituo drakonų pasauliu, yra ta, jog jame nėra jokio tikslo. Jūsų pagrindinė užduotis, daugumoje žemėlapių, yra rasti blogus vaikinus ir nugalėti juos, tuo labiau, kad stalo žaidimo formatas neleidžia panaudoti visiškai jokios strategijos. Dar liūdniau darosi tada, kai jūs turite su tuo pačiu priešininku susikauti keletą kartų iš eilės, iki kol jį nugalėsite, ir nėra smagu.

Jei jūs kartais norėsite pažaisti Budokai 2 su draugu, tai vis vien turėsite pereiti drakonų pasaulį, nes tai vienintelis būdas atrakinti daugelį žaidimo savybių, tokių kaip nauji veikėjai ir kovos lygiai. Be drakonų pasaulio, žaidime dar yra dvikovų sistema (kur jūs galite kautis prieš kompiuterio valdomus priešininkus ar kitą žaidėja), vieno žaidėjo režimas, laiptelių stiliau turnyras, ir treniruočių režimas. Nesvarbu žaidėte ankstesnius Budokai žaidimus ar ne, treniruočių režimą pereiti yra patartina. Jame jūs išmoksite visas naujas Budokai 2 kovos sistemos galimybes ir aiškų gausit paaiškinimą kuo šis žaidimas skiriasi nuo kitų 3D muštynių žaidimų.

Kovos sistema Budokai 2 žaidime nelabai skiriasi nuo originalo, bet jis turi keletą naujų savybių. Bet, žaidimas nelabai kuo skiriasi nuo kitų 3D muštynių, su pagrindiniu smūgiu, blokavimu ir kitais paprastai mygtukais yra sukuriami įvairūs nauji galingi smūgiai. Žaidėjai realiai šokinėti negali, bet yra viena speciali ataka, su kuria jūs priešininką išmetate aukštai į orą, ir tuo metu pats pakylate prie, ir pradedate kautis ore. Jeigu jūs ir jūsų priešininkas vienu metu smogsite vienas kitam ta pačia ataka, tai trumpam pereisite į tokį specialų sprogimo režimą, kur norint laimėti, teks ištisai spaudyti savo konsolės vairalazdės mygtukus. Dar vienas žymus dalykas yra tas, jog Budokai 2 siūlo naują kovos technika – susiliejimo. Vidurį kovos jūs, galite susilieti su kitu priešininku trumpam laikotarpiui. Susilieję, jūsų energijos kiekis padidės milžiniškai, taip leisdami jums dar tapti dar galingesniais. Gaila, neskaitant šio mielo patobulinimo, visa likusi žaidimo dalis yra apgailėtina, ir kovos sistema nesiūlo nieko įspūdingo, jokių judesių, ar atakų kurios priverstu mus patikėti esant super galingomis būtybėmis.

Budokai 2 išties nurungia savo pirmtaką grafiniu požiūriu. Budokai buvo gan prastai atrodantis komisinis žaidimas. O jau antrojo žaidimo, visi veikėjai yra papuošti su „cel-shading“ efektu. Aiškų tai ne pats geriausias cel-shading‘as kokį teko matyti, bet jis atrodo gan padoriai, ir bendro vaizdo tikrai negadina, sakyčiau net gerokai pagerina. Visi veikėjai turi daugiau įvairiausių detalių, įvairių rūbų ir odų, kitaip sakant veikėjai jau padaryti gan padoriai. Deja bendras vaizdas yra kiek liūdnesnis. Daug įvairiausių efektų atkeliavo iš pirmo žaidimo, todėl niekas neatrodo naujai. Tai pat beveik visa žaidimo animacija yra perimta, iš ankstesnio. Garsas žaidime, kaip beveik ir visa kita, yra perimta iš pirmojo. Aiškų keletas naujų melodijų tikrai yra, bet žaidę pirmą dalį, tikrai prisimins jas visas. Lygiai tas pats galioja ir meniu garso efektams, bei aktorių įgarsinimui. Aiškų, žaidimo veikėjų įgarsintojai, Lietuvos žaidėjui, tikrai nebus žinomi, bet JAV tai tikrai. Kadangi beveik visi aktoriai yra tie, kurie įgarsina Drakonų Kovos filmuką Amerikoje.

Pabaigai, pirmasis Budokai buvo tikras šio žanro fanų džiaugsmas, Budokai 2 nepasikeitė. Aiškų žaidimas naujas, būtent tai ir stumia jį į priekį. Jei ne istorijos nebuvimas, tai Budokai 2 būtų išties rimtas žingsnis, šiame žanre. Gaila, bet kol kas jis toks nėra, galbūt sekančios šio žaidimo dalys, pasirodys geresnės.


Žaidimo Įvertinimas – 6.6 balo

Apžvalga parašyta pagal Ryan Davis (Gamespot)