Galų gale įvyko tai, ko Europos žaidimų gurmanai taip laukė. Jau senai sklido gandai, kad garsusis „Demon’s Souls“ Europos parduotuves pasieks vasarą.

Pastaruoju metu, kaip įrodymas tam buvo peteikiamos nuorodos į kai kurių Europos šalių tinklalapius, kuriuose buvo registruojama Europietiška žaidimo versija. Šiandien, Europietiškos versijos pasirodymą patvirtino ir šio regiono leidėjas — NAMCO BANDAI. „Demon’s Souls“ į mūsų namus ir širdis įsiverš jau birželio 25 dieną. Aišku su sąlyga, kad mūsų namuose ir širdyse sau vietą jau rado PS3.

Rašydamas apžvalgą amerikietiškai šio žaidimo versijai minėjau, kad susidraugauti su Boletarijos pasauliu buvo ypač sunku. Tiems, kas žais Europai skirtą versiją bus lengviau. Žaidimas mūsų regione bus leidžiamas kaip „Limited Edition“ ir komplektuojamas su piešinių knyga, garso takeliu ir strateginiu gidu. Whoah!

Aš tiesiog praleisiu visą oficialaus pranešimo spaudai informaciją ir trumpai nupasakosiu kas tas „Demon’s Souls“ savais žodžiais.

Tai tamsus, sudėtingas ir labai įtemptas nuotykis skirtas vienam žaidėjui. Valdydamas viduramžių epochos herojų, tirsi mistinę Boletarijos karalystės žūti, klajosi požemiais ir kausies su pačiais įvairiausiais demonais. Tai žaidimas neturintis kelių išskirtinių savybių, nes kiekviena jo savybė išskirtinė. Nuostabus lygių dizainas ir planavimas sukuria ypač pavojingą aplinką, kurioje gali žūti 1000 sykių taip ir nesutikęs jokių priešų. Tai požemiai ir labirintai kuriuose įmanoma ne tik pasiklysti, bet ir atrasti dešimtis slaptų praėjimų, spastų ir lobių kurie laukia tuos spastus įveikusių. Tai žaidimas kuriame esančios kovos subalansuotos taip, kad kiekviena jų būtų išskirtinė, o suklydus ir paskutinė. Taip sakanat… Geri mokytojai yra linkę atleisti klaidas, o „Demon’s Souls“ už jas baudžia. Žiauriai baudžia.

Amerikoje ir Japonijoje žaidimas susilaukė ypatingos šlovės. Nors… JAV, atsižvelgiant į tai, kad žaidimas priskiriamas prie „Hardcore“ kategorijos, pradžioje buvo planuojama išleisti vos 15000 kopijų. Šiai dienai, toje pačioje Amerikoje jau parduota 20 kartų daugiau žaidimo dėžučių. „Demon‘s Souls“ taip pat susižėrė aibę apdovanojimų, yra ne sykį tituluotas metų žaidimu.

Kas čia nutiko? Nuo kada nišiniai „hardcore“ žaidimai sulaukia šlovės?

Nuo tada kai juose atsiranda internetas! Viskas labai paprasta. Nepaisant to, kad „Demon‘s Souls“ yra žaidimas vienam žaidėjui, jis tam tikra prasme yra ir MMO. Tiesiog mes nesąveikaujame su kitais žaidėjais, bet… Kartas nuo karto savo žaidime radę kraujo dėmę galime pažiūrėti, kaip šioje vietoje žuvo kitas žaidėjas ir išvengti tragiškos baigties. Radę lobį ar pavojingą vietą, galime parašyti žinutę, kurią toje pat vietoje matys tūkstančiai kitų žaidėjų. Jei mūsų žinutė pasirodys jiems naudinga, jie padėkos įvertindami ją reitingu ir… atstatys mūsų herojui visas gyvybes!

O smagiausia žinoma tai, kad susidūrę su neįveikiamu bosu, mes visada galim pasikviesti kitą žaidėją į pagalbą ar patys pasiūlyti savo pagalbą. Piktavaliai tuo tarpu galės šiurpinti kitus nuotykių ieškotojus, be leidimo įsiverždami į svetimus žaidimus ir persekiodami juos žaidžiančius žaidėjus. Taip, taip… Žaidi sau vienas ir staiga matai pranešimą „Artojas įsiveržė į tavo žaidimą ir jis nori tavo sielos!“.

Ech! Geriau sustosiu kol dar neįsibėgėjau.

Laukdami „Demon‘s Souls“ vis dar turit amžinybę laiko, tad esant norui galit perskaityti ilgiausią iš kada rašytų žaidimo apžvalgų.

Pirmoji dalis čia, kitos dvi pasirodys netrukus.