2010 metais Activision pertvarkė „Infinity Ward“ studiją, atleisdama daugybę ten dirbusių žmonių, tarp kurių buvo pirmųjų „Call of Duty“ žaidimų, bei pirmų dviejų „Modern Warfare“ dalių prodiuseriai Jason West ir Vince Zampella. Atleisti iš „Infinity Ward“ jie, kartu su kitais iš ten pasitraukusiais darbuotojais įkūrė savo naują studiją, kurią pavadino „Respawn Entertainment“, su šia ką tik įkurta studija pradėjo bendradarbiauti „EA“, kurie ir tapo jų žaidimų leidėjais.

Po 3 metų, pagaliau sulaukėme pirmojo „Respawn Entertainment“ žaidimo neoficialaus anonso. Informacija apie žaidimą, buvo nutekinta iš „Game Informer“ žurnalo, kuriame pastebėtas ir pagrindinis naujo liepos mėnesio numerio viršelis, su šiuo žaidimu. Pirmais „Respawn Entertainment“ žaidimas vadinsis – „Titanfall“. Šis žaidimas yra kuriamas išskirtinai, „Xbox 360“ ir „Xbox One“ konsolėms, bei asmeniniams kompiuteriams. Tačiau konsoline žaidimo versija yra pavesta rūpintis visai kitai studijai. Ar pasieks šis žaidimas „Playstation“ konsoles dar nėra aišku.

„Titanfall“ bus mokslinės fantastikos pirmojo asmens šaudyklė, kurioje visas dėmesys yra skiriamas daugelio žaidėjų rėžimui. Kaip rašoma, ant „Game Informer“ viršelio, tai bus naujos kartos daugelio žaidėjų rėžimas. Žaidimas naudos Microsoft’s Cloud sistemą ir turės dedikuotus serverius.
„Titanfall“ žaidime, kaip jau galėjote suprasti iš pavadinimo pagrindinį vaidmenį atliks robotai, kurie vadinsis „Titans“. Žaidėjai juos galės valdyti patys, būdami juose arba galės pasirinkti kovą ant žemės, ne valdydami robotų. Jeigu žaidėjai robotų valdyti nenori, jie galės jiems įsakinėti saugoti teritoriją ir būti šalia.

Kova vyks tiek tarp titanų, tiek tarp žmonių esančių ant žemės. Robotai pasižymės judrumu ir greičiu. Tačiau žmonės taip, pat nenusileis robotams, jie galės turėti daugiau ir įvairesnių ginklų, žmonės galės titanus lengvai nugalėti užšokdami ant jų ir šaudydami jiems į smegenis.

Įdomu tai, kad žaidimas bus varomas „Valve“ Source varikliu, kuris bus perdarytas ir pritaikytas naujos kartos konsolėms. „Respawn Entertainment“ teigia, kad tai padės sutaupyti kūrimo laiko ir užtikrins 60 kadrų per sekundę.

Daugiau naujienų apie „Titanfall“ sulauksime ir pirmuosius vaizdus iš žaidimo pamatysime jau kitą savaitę E3 parodos metu. Tikriausia žaidimas bus pristatytas „EA“ konferencijos metu, kurią tiesiogiai galėsime stebėti ir internetu jau šį pirmadienį nuo 23 valandos.

„Titanfall“ pasirodys 2014 metų pavasarį.