Kaip jau rašėme, „Codemasters“ sutiko kurti žaidimą, kurio istoriją sugalvojo Clive Barker, siaubo bei mistikos karalius.
Skirtingai nei žaidime „Undying“, kurį Clive’as tik pasaldino savo siaubo prieskoniais kai žaidimas jau buvo įpusėjęs kūrimo stadiją, „Jericho“ nuo pat pradžių yra prižiūrimas Clive’o.

„Mano vaizduotėje, yra idėjų, kurias aš galiu igyvendinti tik paveikslėliuose, idėjos, kurios gali tapti tik knygomis… bet būtent šį idėja, turi tapti žaidimu“, – kalba Barker’is, reguliariai siusdamas idėjas ir piešinius „Jericho“ kūrėjams „Codemasters“.

„Aš kolkas nenoriu daug pasakoti, bet esmė tokia: kažkur Šiaurės Afrikoje stovi miestas, aptvertas siena, už jos sienos, ir dar sienos, ir dar… Kaip Rusiškoje „matrioškoje“. Tarp sienu – laiko periodo fragmentai, kada gėrio kariai ėjo į mūšį prieš blogio jėgas ir patyrė nesėkmę.“
Judant link miesto centro, mes palaipsniui keliausime į praeitį. Pirmieji priešai bus šiuolaikiniai kariai, už kitos sienos – pirmojo pasaulinio karo pėstininkai ir t.t. „Vieni iš jų tarnauja blogiui, kiti ne… tad rinktis jums“, – perspėja rašytojas, taip ir neatskleisdamas galutinio žaidimo tikslo.

Vienas iš įdomiausių žaidimo dalykų, tai tas, kad palaipsniui keliaujant į praeitį, priešai ir ginklai taps labiau primityvus. T.y. žaidimo pradžioje vaikščiosime su šiuolaikiniais ginklais, vėliau, su kardais ir t.t.

Tiek Cliv’as, tik ir „Codemasters“ žada iki soties pamaitinti žaidėjus specialiaisiais efektais bei fantastiškomis scenomis. Jeigu projektas bus sekmingas, Barker’is jau žino ką daryti. „Ar yra šioje idėjoje vieta filmui? Žinoma. Bet iš pradžių ji turi tapti nuostabiu žaidimu.

Na ka, žaidimas ządamas išties pribloškiantis ir neeilinis. Cliv’as papasakojo tik kelias žaidimo idėjas, bet ir to jau pakanka tam, kad be abėjonių pirkčiau žaidimą. O idėja su kelione tarp sienu, kurios gaubia atskirą laikotarpį, ir tarp kuriu keičiasi tiek priešai, tiek ginklai…manau yra fantastiška, niekur nematyta ir negirdėta…
Žaidimą planuojama išleisti 2007 metų pabaigoje.