Portalas „Game Informer“ neseniai ėmė interviu iš studijos „Criterion Games“ vice-prezidento Alex’o Ward’o. To interviu metu buvo paskelbta, jog šiuo metu studija yra visiškai perėmusi „Need for Speed“ seriją ir yra atsakinga už visus būsimus žaidimus.

Į klausimą, ar jis nemano, jog „EA“ planas kasmet išleisti vis po naują „Need for Speed“ serijos žaidimą atvedė prie žaidimų kokybės suprastėjimo, buvo duotas toks:

„Galbūt taip ir nutiko praeityje, tačiau šiais metais viskas pasikeitė. Dabar mūsų ženklas pasirodys visuose „Need for Speed“ ir „Burnout“ žaidimuose, kurie bus išleisti ateityje. Nuo šios akimirkos su serija nedirbs kelios studijos, dabar „Criterion“ valdo „Need for Speed“.

Ward’as nepatikslino, ar dabar visos būsimos „Need for Speed“ dalys bus kuriamos „Criterion“ pajėgomis, ar studija tiesiog prižiūrės kūrybos procesą.

Jis taip pat užsiminė, jog studija norėtų sukurti žaidimą, kuris savyje apjungtų geriausius „Shift“, „Most Wanted“ (neaišku, kurio), „Underground“ ir „Hot Pursuit“ elementus.

Kodėl „Need for Speed“ vardas buvo perduotas iš „EA Black Box“ rankų „Criterion“, iš tiesų, nestebina. Jau seniai buvo kalbama apie serijos nuosmukį. 2010 metais „Criterion“ sukurtas „Need for Speed: Hot Pursuit“ buvo tarsi defibriliatorius prie serijos krūtinės. Praėjusiais metais pasirodęs „The Run“ vėl atnešė sąstingį. Tačiau jei vis tik viena „Criterion“ imsis kas metus kurti po naują žaidimą, tai gali ir neatnešti naudos.

Beje, o kad buvo paminėtas „Burnout“ vardas, verta pasakyti, jog „Criterion“ tikrai nepamiršo šios serijos. Serijos gerbėjai neturėtų nuleisti rankų ir toliau laukti anonso. Kad jis gali įvykti, įrodo ir E3 2012 parodos metu parodytas „Need for Speed: Most Wanted“ filmukas. Jame automobilių valstybinius numerius puošė užrašas „BURNOUT“.