„Command & Conquer 4“ dizaineris Sam Bass sakė, kad jų naujasis žaidimas nepalaikys LAN ir dedikuotų serverių.

Bass atskleidė, kad žaidime veiks speciali progresavimo sistema, kuri išsaugos visą žaidimo progresą serveryje, todėl ir nebus LAN bei dedikuotų serverių. „Vieno žaidėjo, tinklo ir Skirmish režimų turima informacija bus saugoma serveryje“, – sakė Sam Bass.

„Taigi, jeigu jūs naudosites kitu PC, draugo namuose, interneto kavinėje ar kur kitur, jūs vistiek galėsite prisijungti prie savo vartotojo ir tęsti žaidimą turint visus išsaugojimus“.

Dauguma mano, kad didelią įtaka čia padarė „Ubisoft“ DRM apsauga. Galbūt „EA“ jau nužiūrėjo keletą idėjų? Tikėkimes, kad žaidime bent jau bus „offline“ režimas ir nereikės būti prisijungus prie vartotojo ar interneto visą laiką.

„Command & Conquer 4: Tiberian Twilight“ pasirodys išskirtinai asmeniniams kompiuteriams kovo 5 dieną.