Pirmasis „Capcom“ 2018-2019 m. finansinis ketvirtis, pasibaigęs birželio 30 d., buvo pelningiausias kompanijai nuo tada, kai ji pradėjo viešinti finansines ataskaitas.

Šių metų balandžio, gegužės ir birželio mėnesiais „Capcom“ gavo 17 204 mln. jenų (132,6 mln. eurų) pajamų, iš kurių 3 903 mln. jenų (30 mln. eurų) sudarė grynasis pelnas, nurodoma kompanijos finansinės veiklos ataskaitoje.

Prie bendrovės sėkmės praėjusį ketvirtį labiausiai prisidėjo neslopstantis jau 8,3 mln. kopijų pardavusio „Monster Hunter: World“ populiarumas, lūkesčius pranokę „Street Fighter 30th Anniversary Collection“ pardavimai, geri „Nintendo Switch“ išleistų „Mega Man Legacy Collection“, „Mega Man Legacy Collection 2“ ir „Mega Man Legacy Collection 1+2“ rezultatai.

Seniau išleistų žaidimų, kaip to paties „Monster Hunter: World“, pardavimai praėjusį ketvirtį sudarė 74,7 % visų pardavimų. Absoliuti dauguma (85,1 %) žaidimų parduoti pirkėjams už Japonijos ribų. Daugiau negu pusė (62,1 %) visų žaidimų nupirkta skaitmeniniu pavidalu. Pirmąjį 2018-2019 m. ketvirtį „Capcom“ iš viso jų pardavė 4,35 mln.

Iki 2018-2019 m. finansinių metų pabaigos 2019 m. kovo 31 d. „Capcom“ tikisi parduoti 25 mln. žaidimų, gauti 96 000 mln. jenų (760 mln. eurų) pajamų ir 12 000 mln. jenų (92,5 mln. eurų) grynojo pelno.

Iš naujų žaidimų daugiausiai vilčių dedama į „Resident Evil 2“ ir „Devil May Cry 5“, kurie pasirodys kitų metų pradžioje. Iš senų perkamumu ir toliau turėtų išsiskirti „Monster Hunter: World“. Šių metų pradžioje debiutavęs konsolėms „PlayStation 4“ ir „Xbox One“, kitą mėnesį jis dar pasirodys kompiuteriams.

Prognozuojama, kad iki finansinių metų pabaigos seniau išleistų žaidimų pardavimų dalis susitrauks iki 70,4 %. Tuo pačiu tokių fizinių pavidalu vis dar dažnai įsigijamų žaidimų kaip „Resident Evil 2“ ir „Devil May Cry 5“ pasirodymas sumažins skaitmeninio pavidalo žaidimų dalį iki 54,8 % bei iki 86,4 % padidins užsienyje parduotų žaidimų kiekį.