Studijos „Capcom“ strateginis vice-prezidentas Christian Svensson neseniai davė interviu puslapiui „IGN“. Jis teigė, kad kompanija dar nepamiršo „Onimusha“ ir „Dino Crisis“ serijų, kurios užima šeštąją ir septintąją vietas „Capcom“ populiariausių serijų sąraše.

Christian Svensson’as teigė, jog kompaniją šiuo metu galvoja, kaip šiuos žaidimus perteikti dabartinei žaidėjų kartai.

Jo žodžiais, „Onimusha“ yra per daug sudėtinga serija, kad ją būtų galima tiesiog imti ir sėkmingai perleisti, nepamirštant, kad ši serija buvo skirta rytų žaidėjams. Be to, pirmos dvi serijos dalys (2001 – 2002 m.) buvo parduotos sėkmingiau, nei „Onimusha 3: Demon Siege“ (2004 m.) ar „Onimusha: Dawn of Dreams“ (2006 m.). Dabar kūrėjai galvoja, kaip jie turėtų elgtis su sena serija, kad naujos dalies pardavimai siektų 3-4 mln. kopijų.

Paskutinė, trečioji, „Dino Crisis“ dalis žaidėjus pasiekė 2003 metais. Bet kūrėjai netiki, kad ta pati žaidimo formulė bus sėkminga ir dabar.

„Man labai patinka „Dino Crisis“, tačiau aš netikiu, kad tie patys nevėkšlos dinozaurai, kokie jie buvo ankstesniuose žaidimuose, padės naujam žaidimui tapti konkuruojančiu produktu. Minčių naujam žaidimui yra, tačiau nei viena mūsų šiuo metu nežavi“ kalbėjo Christian Svensson.