Paskutinis „Call of Duty“ 4-ojo sezono atnaujinimas sukėlė žaidėjų bendruomenės pasipiktinimą dėl netikėtai atsiradusių įkyrių reklamų žaidime. Žaidėjai pastebėjo, kad ginklų pasirinkimo meniu buvo integruotos reklamos, siūlančios įsigyti mokamus atsisiunčiamus turinio (DLC) paketus. Daugelis žaidėjų tai interpretavo kaip agresyvų bandymą skatinti mikrotransakcijas.

Atsakydama į kilusį nepasitenkinimą, „Activision“ paskelbė, kad ši funkcija buvo „naudotojo sąsajos testas“, kuris „netyčia“ buvo įtrauktas į žaidimą. Bendrovė teigė, kad ši funkcija jau pašalinta iš žaidimo.

Tačiau daugelis žaidėjų skeptiškai vertina šį paaiškinimą. Socialiniuose tinkluose pasirodė komentarai, kaltinantys „Activision“ bandymu manipuliuoti žaidėjais ir pateikiant prastą pasiteisinimą dėl įdiegtos funkcijos. Kai kurie žaidėjai pripažino, kad ši funkcija padėjo atrasti naujus ginklus ar paketus, kurių jie anksčiau nepastebėjo, tačiau bendras požiūris išlieka kritiškas.

Nepaisant šios situacijos, „Call of Duty“ ir toliau reguliariai pristato mokamus DLC paketus, leidžiančius žaidėjams įsigyti naujus ginklus ir kitus elementus.

Nors „Activision“ greitai reagavo į bendruomenės reakciją ir pašalino prieštaringai vertinamą funkciją, ši situacija pabrėžia augantį žaidėjų susirūpinimą dėl mikrotransakcijų ir jų integravimo į žaidimus.