„Treyarch“ studijos vadovas Mark Lamia duodamas interviu tinklalapiui „Gamefront“ prasitarė, kad „Call of Duty: Black Ops II“ kampanija nebus visiškai linijinė ir žaidėjui teks priimti sprendimus, kurie nulems tolimesnius įvykius ir žaidimo pabaigą. Lamia primena, kad tai yra pirmojo asmens šaudyklė, o ne RPG žaidimas, tad pasirinkimų sistema nebus per daug paini.

Žaidime bus pristatytos „Strikeforce“ misijos, kurios nulems žaidimo įvykius. Žaidėjai galės pasirinkti, kurias misijas vykdyti. Rezultatas skirsis priklausomai nuo to, ar žaidėjas įvykdys, ar pralaimės misiją. Be to, kampanijos metu žaidėjas atsidurs situacijose, kur turės priimti sprendimą ir vėliau susitaikyti su jo pasekmėmis.

Be tokių istorijos vystymo pakeitimų Lamia pranešė, kad papildomai prie PC versijos dirba atskira komanda. PC versija palaikys „DirectX 11“. Taip pat nemažai dėmesio skiriama daugelio žaidėjų režimo anti-cheat sistemos tobulinimui.

Pilnas „Gamefront“ interviu su Mark Lamia: