Žaidimas turi 4 „multiplayer“ „sub’režimus“:
Deathmatch (DM)
Team Deathmatch (TDM)
Retrieval (RE)
Headquarters (HQ)

Deathmatch:

Tai yra klasikinis „multiplayer“ režimas. Pagrindinis tikslas yra iššaudyti visus ir pirmam pasiekti nustatytą „frag’ų“ limitą arba surinkti kuo daugiau „frag’ų“ per tam tikrą laiką. Šiam režimui daug smegenų nereikia, tačiau tikri profesionalai jas išsunkia kaip reikiant net ir čia, ir PRO klubas siekia Tave padaryti tokiu pat profesionalu.
1. Niekad nereikia kratytis buožės naudojimo. Niekada negali žinoti, kada už kampo išlįs priešininkas, užsitaisinėdamas savo šautuvą tuo pačiu metu kaip ir tu. Tada jau reakcijos laikas ir buožės atakos pagalba išgelbės tave, mat dauguma geresnių „gamer’ių“ užmiršta šį judesį, galvodami, kad viskas priklauso nuo kulkų ir gyvybių kiekio.
2. Čia ne lengvosios atletikos varžybos, o karas, tad nešokinėk norėdamas išvengti priešo atakų, nes tapsi daug lengvesniu taikiniu. Pašokus ir nusileidus, pora-trejeta sekundžių negalėsi pašokti (tikroviškumo dėlei), be to, sulėtės judėjimo greitis. Tad jau geriau griuvinėk ant žemės su „Ctrl“ pagalba (kitaip-gulsčios padėties mygtukas) ir momentaliai pradėk taikytis pro taikiklį (su „Mouse Button 2“ pagalba).
3. Svarbu judėti tyliai, ypač mažuose žemėlapiuose.
Aišku, jei susirinks 30 žaidėjų, tylumas nieko negelbės, tik sulėtins, nes ginklams ištisai pleškinant ir taip žingsnių nesigirdės. Be garso gali vaikščioti pritūpęs, atsigulęs (šliaužioti, tiksliau) ir taikydamasis nuo peties.
4. Labai pravartu tik prasidėjus raundui susirasti antrą ginklą, kuris leistų tau būti universaliam. Pvz., turi SMG tipo ginklą (ar sunkųjį puolimo šautuvą), ieškokis karabino. Mat karabinai yra tikslūs ir galingi tiek vidutiniuose, tiek tolimuose nuotoliuose, na, o SMG ir SPŠ (sunkieji puolimo šautuvai) yra nepamainomi artimuose nuotoliuose dėl savo šaudymo greičio.

Team Deathmatch:

Čia kaunasi dvi komandos iki nustatyto „frag’ų“ arba laiko limito. Taisyklės tos pačios kaip ir DM režimo, tik čia tu turėsi pagalbos-kitus žaidėjus. Čia jau reikia kiek pasistengti norint laimėti, nesvarbu, ar turi savo gretose „Rembo“, ar ne, mat čia svarbiausia-komandinis žaidimas.
1. Prieš jungdamasis į serverį, būtinai patikrink, ar įjungtas „Friendly Fire“, nes dažniausiai jis būna įjungtas. O tai reikš, kad verčiau nemėtyk granatų, kur papuola ir prieš šaudamas atkreipk dėmesį į vėliavėlę virš žmogaus galvos-ji liudys „tautybę“. Mat jei pasirinksi amerikiečius, nedvejodamas šauk į svastiką virš galvos nešiojantį asmenį.
2. Dažnai atgimstama vietose, kur nevyksta kova. Jei ieškai priešo, žiūrėk į kompasą-ten, kur tavo draugų didžiausias būrys. Eik link jo ir prisijunk, nes…
3. …čia yra svarbu laikytis kartu, nes priešininkai mėgsta išstatyti snaiperius po pastatus ir „skainioti“
vienišus kareivėlius. Na, o jei šaus į būrį-nelaimingasis žus, o kiti supras, kad bet kada gali kristi nuo kulkos, įsmeigtos į pakaušį. O kada pamatai vienišą lavonėlį-neįmanoma sužinot, nuo ko rankos jis žuvo, o įdėmesniam pasidairymui nelieka laiko, nes tuoj pat gali atsidurti taikiklyje.
4. Svarbu gerai atsiminti komandinių pokalbių kanalo komandas, nes tai padės surasti bendrą kalbą su kitais žaidėjais. Tačiau vistiek sunku bus rasti bendrą kalbą.

Retrieval:

„Capture The Flag“ sūnus. Viena komanda turi saugoti objektą, randamą žemėlapyje nuo kitos komandos. Yra skaičiuojami taškai už kuo ilgesnį vėliavos išlaikymą. Jeigu taip atsitinka, kad objektas ilgaainiui yra pagrobiamas…
1. …tuojau pat stenkis nukauti nešėją (arba spruk prie komandos draugų, jei ir esi nešėjas, nes jei žūsi, jie paims objektą iškart po to) ir sukviesti komandos draugus objekto sekimui.
2. Su kiekvienu nešėjo padėtu žingsniu, mažėja galimybė išlaikyti objektą savo rankose, kad jo puolantieji nenuneštų į savo bazę. Nes gynėjai negali judinti objekto ar nunešti jo į saugią vietą. Tad visi gynėjai turi veikti kaip vienas žmogus. Jei jau pamatei, kad pasilikai tik vienas gynėjas, esantis arti, lėk iki puolėjų bazės ir žudyk visus iš eilės, kol sulauksi pastiprinimo.

Headquarters:

Naujas CoD 2 režimas. Čia besiginantieji turi surasti
radarą ir pastatyti jį ten, kur parodyta žemėlapyje ir ginti nuo polėjų. Atrodo, dar vienas RE. Tačiau čia žuvę gynėjai nebeatgims iki raundo pabaigos. Na, o puolantieji nebeturės pernešti radaro pas save. Jie turės tiesiog susprogdinti prie jo priėję. Tad gynėjams tapo sunkiau, o puolėjams-lengviau laimėti.
1. Kol štabas būna įkurtas ir nesugriautas, gynėjams skaičiuojami taškai. O už štabo sugriovimą puolėjai gauna TIK 10 taškų, tad reikia kuo greičiau praretinti gynėjų gretas, o pastariesiems-atsigulti žolėje (arba sniege) arba užsimaskuoti krūme ir laukti. Kai tik priešas priartėja per 100 metrų nuo objekto-turi prabilti komandos snaiperiai. Kai per 50-sunkieji ginklininkai, o kai atrodo, kad jau tuoj tuoj puolėjai pasieks objektą, iš priedangos turi pašokti SMG turėtojai ir tratinti į visus atbėgančius. Na, o puolėjai turi kuo greičiau (tinka su snaiperiniais ginklais, iš atstumo) eliminuoti gynėjus, kad šie nesusikrautų didelės taškų persvaros, o kitą raundą stengtis pirmiems įsirengti štabą.