Kovą uždarytos studijos „Evolution“ kolektyvas perėjo dirbti į kompaniją „Codemasters“, skelbiama pranešime spaudai.

Iš jo bus suformuotas ketvirtasis žaidimų kūrimo padalinys po „Codemasters Southam“, „Codemasters Birmingham“ ir „Codemasters Studio Sdn Bhd“.

Visiems keturiems padaliniams nuo šiol vadovaus buvęs „Evolution Studios“ generalinis direktorius ir viceprezidentas Mick Hocking, „Codemasters“ užimsiantis produkcijos kūrimo viceprezidento pareigas.

Anot jo, visa iki uždarymo „Evolution Studios“ sukurta intelektinė nuosavybė bei technologijos liks jos savininkei „Sony“.

Nors daugiau negu dešimtmetį kūrė žaidimus vien „PlayStation“ konsolėms, „Evolution“ nuo savo įkūrimo 1999-aisiais iki 2007-ųjų buvo nepriklausoma studija. „Sony“ įsigijo ją kartu dukterine įmone, kita žaidimų studija „Bigbig“, kurią uždarė 2012-aisiais.

Prieš metus buvo atleista beveik pusė „Evolution“ darbuotojų. Paskutinis studijos žaidimas „DriveClub“ sulaukė patenkinamų įvertinimų ir pardavė beveik tiek pat kopijų (~2 mln.), kiek „Bloodborne“ ir „Killzone: Shadow Fall“ – kiti du perkamiausi išskirtiniai „PlayStation 4″ konsolės žaidimai.

Perkamiausias „Evolution“ žaidimas apskritai – 2006-ųjų „Motorstorm“ (3,31 mln. parduotų kopijų), buvęs vienu pirmųjų „PlayStation 3″ žaidimų.