Lietuvoje turime krūvą įvairiai atrodančių pažinčių portalų, tačiau realiai visus juos būtų galima suskirstyti tik į šešias skirtingas grupes: pagal nuotraukas (pvz. Draugas.lt), pagal SMS (pvz. smspazintys.vtv.lt, pagal socialinius ryšius (pvz. Frype.lt), testus (pvz. Darni Pora), pagal seksualinius ryšius (pvz. SexPazintys.info), pagal seksualinę orentaciją (pvz. Baltic Gays). Atrodo, pakankama įvairovė?.. Bet pasaulyje yra ir kitų, originalesnių pažinčių tarnybų. Štai, kad ir neseniai pradėjusi Japonijoje veikti „Boy Ranch“.

„Boy Ranch“ pažinčių tarnyba veikia per mobilių telefonų naršykles. Išesmės tai ne vien pažintys, bet ir „smėlio-dėžės“ tipo žaidimas, kuriame vyrai siūlosi moterims į draugus. Tai, atrodo gana įprasta – išesmės taip veikia dauguma pažinčių tarnybų. Bet įneįprastai tai, kad kiekviena moteris turi savo nuosavą fermą, į kurią jai patikusius vyrus, prieš tai „pavertus“ juos kokiais nors gyvūnais (galima rinktis iš karvių, avių ir arklių), apgyvendina ir prižiūri.
Jei vaikinas krinta kitai merginai į akis, ji gali jį nusipirkti (taip, idėja, atrodo, paiimta iš praėjusių metų ko gero geriausio laiko gadintojo – FaceBook’o Friends For Sale). Prekiauti merginoms apsimoka ne vien dėl to, kad turėti kažką savo fermoje, bet ir dėl to, kad tik įsigijus vaikiną, galima apsikeisti asmeniniais duomenimis, sužinoti daugiau apie dominantįjį.

Po šios paslaugos pristatymo, paslaugos kūrėja ir prižiūrėtoja „Cyber Agent“ sulaukė nemažos kritikos. Daliai žmonių kylo etinių klausimų. Ypač užkliuvo tai, kad vyrai žaidime-paslaugoj vaizduojami kaip gyvūnai… Bet geriau pagalvojus, tarp Japoniškos produkcijos rasti kažko, kur moterys yra vaizduojamos kaip gyvūnai yra gana nesunku… Keista, bet kažkokių prieštaravimų tai nelabai dabar ir besukelia…

[img=https://www.games.lt/w/news_hard/2869.png]

[/img]