„BioWare“ sumažino „Dragon Age 2“ galimų dialogų atsakymų pasirinkimą iki trijų variantų.

Anot IGN, geri dialogo pasirinkimai bus pažymėti su alyvmedžio šakele, bjaurūs dialogo pasirinkimai pažymėti pagal graikų komedijos kaukę ir itin blogi – su raudonu kumščiu.

Be to, svarbiausiose vietose, per dialogą, kartais bus variantas, leisiantis pasirinktam kompanionui atlikti kokį nors gerą ar blogą veiksmą. Pavyzdžiui, leisite savo draugui tiesiog išskersti visą orkų gaują.

Realaus laiko kovos taip pat akivaizdžiai patrauks jūsų dėmesį. Žaidimas nestokos žiaurių scenų, kaip nupjaustytos galūnės ir pnš. Ir atrodo jog tai yra didelė dalis to, ką BioWare norėjo matyti Dragon Age 2 žaidime, ypač konsolių versijoje. IGN pamačiusi žaidimą Comic-Con konferencijoje, „Dragon Age 2“ aprašė kaip „subtilų, komiksų stiliaus žaidimą“, kas paverčia naująjį „Bioware“ kūrinį iš tiesų išskirtiniu.

„BioWare“ pranešė „Dragon Age 2“ išleidimo data anksčiau šį mėnesį. Žaidimas pasirodys 2011 Kovo mėnesį. Su išleidimo data pasirodė ir pažadai „įdiegti labiau dinamišką kovos sistemą, pagerinti grafiką ir pasakoti svarbiausią istoriją pasaulyje“.