Kritikų liaupsintas bei žaidėjų mėgiamas visame pasaulyje žaidimas „Bioshock Infinite“ atrodo tik pateisina kūrėjų baimes, jog kurti tik vieno asmens žaidimus – neapsimoka. Per pirmąją išleidimo savaitę žaidimas surinko dešimtąją dalį pinigų, kurie buvo išleisti jį kuriant, tuo tarpu tokie pasauliniai grandai kaip „Army of Two“ ar „Kane and Lynch“ surenka net kelis kartus daugiau lėšų.

Ken’as Levine’as prisipažino, jog nenuleidžia rankų kurti žaidimus, ir buvo susitikęs su „Activision“ vadovu Bobby Kotick’u aptarti ateities planų. Levine’as nesutiko atskleisti susitarimo, tačiau jau dabar įsijungus „Irrational Games“ tinklalapį galime pamatyti nepaskelbto karinio žaidimo informacijos, bei žodžius Call ir Duty.

Ar tikrai žaidėjams nebereikia puikias istorijas turinčių žaidimų? Padiskutuokime komentaruose.