„Blizzard“ kol kas nesėkmingai bando įdiegti parduotuvę į daugumai studijos žaidimų naudojamą sistemą „Battle.net“.

„Kaip jūs galite įsivaizduoti, yra didžiulis skaičius iššukių, kuriuos mes turime įveikti.“,- kalbėjo „StarCraft II“ vyresnysis dizaineris, Dustin Browder. „Mes stengiame susidoroti su šiais nesklandumais. Aš nežinau kaip mes išspresime kai kurias žaidėjų teisių problemas. Kaip žaidėjai išsaugos savo žemėlapius, todėl jie nebus pavogti kitų žaidėjų. <..> Čia tiesiog krūvos darbų, kuriuos turime padaryti.“

„Mes niekada nedarėme šito anksčiau. Kai kurie mūsų konkurentai tai padarė ir tai prideda jiems galios. Bet mes to dar nepadarėme. Taigi čia yra tikrai daug darbo ir turime sugalvoti kaip juos atlikti. Štai prie ko mes dirbame.“

„StarCraft II“ pasirodė dar praeitų metų liepą. Kartu su žaidimu buvo pristatytas ir modifikacijų įrankis, kuris leidžia pasireikšti ir žaidėjams kūrybiniame procese. „Battle.net“ parduotuvė buvo anonsuota 2009 metais ir buvo žadėta, jog būtent šioje parduotuvėje žaidėjai galės nemokamai arba už tam tikrą mokestį platinti savo žaidimo žemėlapius. Nors parduotuvė turėjo pasirodyti iškart po „StarCraft II“ starto, viskas gerokai užsitesė. 

Paklaustas apie tai, ar gali būti, jog parduotuvė nebepasirodys, Dustin Browder atsakė:
„Kas žino, vyruti? Visko gali būti.  Mes esame atšaukę keletą žaidimų. „Warcraft Adventures“ buvo atšauktas, nepaisant to, jog jis buvo praktiškai baigtas. Bet mes labai sunkiai ties tuo dirbame. Mes turime keletą žmonių specialiai šiam darbui. Aš turiu vilties ir tikėjimo, kad tai pasiseks, mes absolučiai pasiryžę tai užbaigti.