Būtent tokią skambią frazę mestelėjo žaidimo prodiuseris Gordon van Dyke. Duodamas interviu VideoGamer.net, jis pripažino, kad joks žaidimas negali parodyti geresnio vaizdelio už tą, kurį matėme Uncharted 2.

Bet prilygti gali! Anot prodiuserio, jie jau beveik pasiekė „TÀ“ lygį. Iš tiesų konkretaus rodiklio tokiems dalykams nėra. Grafika nėra tik tekstūros ir filtrai pridedantys grožio ir blizgučių. Tai ir animacijos, vaizdo intarpai, judesių sklandumas ir dar daug aspektų. Tačiau DICE gali būti tikri dėl vieno – ginklų užtaisymo animacijų. Žaidusieji Bad company 2 beta, kuri pasibaigė kartu su senaisiais metais, tuo įsitikino. Kita vertus, grafika ten tikrai neblizgėjo. Ganėtinai išplaukę tekstūros, nykūs fonai, vaizdo glodinimo trūkumas – tai labiausiai krito į akis.

Bet Gordonas kalba užtikrintai – „Uncharted 2 atrodo nuostabiai. Bet kokiam žaidimui būtų sunku pareikšti, kad jis gali geriau. Bet mes to siekiame, siekiame to lygio, kuriame žaidimas pritrenkia. Ir tai sakau ne tik aš, taip mano ir kiti, kurie matė žaidimą. Tai sunku, ypač dėl didelių erdvių. Netgi jei esame arti to, ką sukūrė Naughty Dog, man vistiek garbė kaip prodiuseriui.“

Didelės erdvės – Battlefield ženklas ir milžiniškas koziris. Palyginimui: beta versijoje buvo vos vienas žemėlapis. Veiksmas vyko Čilėje, tačiau teritorija buvo suskirstyta į 6 zonas. Puolėjams užėmus pirmą, gynėjai gina antrą ir taip veiksmas tęsiasi iki paimama paskutinė. Jei sugalvosi pėsčias nueiti nuo pradinio misijos taško iki galutinio, abejoju ar užteks 5 minučių. Nesiryžtu net spėlioti kiek žemėlapių tai atitiktų CoD. Masiškumas. Ji paperka. Ar papirks jus, sužinosite jau kovo 5 dieną. PS3; X360; PC. Aš lauksiu.