Žaidimų kūrėjai pastaruoju metu vis aktyviau dairosi galimybės populiariuosius kompiuterinius žaidimus paversti filmais. Tačiau „Bethesda“, regis, yra viena iš tų kompanijų, kurių ši galimybė nežavi. Tiesa, kaip ir daugumai taisyklių, taip ir šiai galėtų būti taikoma viena išimtis.

Pasak „Bethesda“ rinkodaros vadovo Pete‘o Hines‘o, kompanija leistų kurti „The Elder Scrolls“ žaidimų visatos motyvais paremtą filmą tik su viena sąlyga. Šią ekranizaciją turėtų režisuoti „Žiedų valdovo“ ir „Hobito“ režisierius Peter‘is Jackson‘as.

Kaip Hines‘as teigė portalui Finder.com.au, „Bethesda“ dažnai gauna pasiūlymų sukurti žaidimų ekranizacijas, tačiau visi jie buvo atmesti. Taip yra daroma baiminantis, kad prodiuseriai gali netinkamai perkelti žaidimus į didįjį ekraną.

„Ar mes leisime kažkokiam asmeniui savaip interpretuoti kas yra „Fallout? Arba „Elder Scrolls“? Arba „Dishonored“? Ar mes toliau laikysimės savo pozicijos ir leisime kūrėjams būti vieninteliais, kurie gali tai daryti. Taigi mes norime, kad mūsų kūrėjai spręstų kurios mūsų žaidimų serijos gali arba negali turėti režisierių, prodiuserius ir studiją“ kalbėjo Pete‘as Hines‘as.

Tačiau visi tai galėtu pasikeisti, jei į kompaniją kreiptųsi minėtas žinomas režisierius.

„Aš manau, kad jei Peter‘is Jackson‘as kreiptųsi į „Bethesda“ vadovą Todd‘ą Howard‘ą ir pasakytų „Aš noriu dirbti su „Elder Scrolls“, manau tai būtų labai rimtas pokalbis, kurį būtų verta išgirsti. Bet manau, kad Peter‘is pakankamai užsiėmęs. Todėl nematau mūsų artimiausiu metu žiūrinčių filmus.“

„Bethesda“ turi pakankamai parankias pozicijas sukurti filmą pagal vieną iš savo kompiuterinių žaidimų. „Karibų piratų“ serijos prodiuseris Jerry Bruckheimer‘is priklauso leidėjus valdančios motininės kompanijos „ZeniMax“ direktorių tarybai. Jai taip pat priklauso ir buvęs „Metro Goldwyn Mayer“ vadovas Harry‘s Sloan‘as ir televizijos kanalo „CBS“ vadovas Leslie Moonves‘as.

Apie šias palankias filmui galimybes Hines‘as atsiliepė: „Nėra taip, kad mes nežinotume kur kreiptis, jei norėtume sukurti filmą ar televizijos serialą. Mums labiau rūpi ar tai yra tikrai tai, ko mes norime? Ką mes iš to gausime? Kiek mūsų dėmesio tai nukreips?“

Pete‘as Hines‘as taip pat skeptiškai žiūri ir į kino kompanijų pažadus, kad žaidimų kūrėjai turės absoliučią laisvę visiems kūrybiniams sprendimams. Pasak jo, scenaristai ir režisierius vis viena turės savo viziją, kuri ir turės daugiausiai įtakos. Kaip pavyzdį jis taip pat pateikė „Doom“ filmą, kurio kūrime „id Software“ nedalyvavo.

Garsiausiai apie kūrybinių sprendimų valdymą šiuo metu kalba „Ubisoft“ kurie įkūrė „Ubisoft Motion Pictures“ padalinį darbui su išoriniai partneriais filmų kūrimo procese. Ar jiems tai pavyko, galėsime įsitikintį metų pabaigoje pasirodžius „Assassin‘s Creed“ filmui.

Na o jūs ar norėtumėte pamatyti Peter‘io Jackson‘o kurtą „The Elder Scrolls“ ekranizaciją?