Leidėja „Bethesda Softworks“ puslapiui CNET patvirtino nutraukusi pirmo asmens šaudyklės „Prey 2″ kūrimą. Kompanijos viceprezidento Pete‘o Hineso teigimu, žaidimas tapo neperspektyvus.

„Tai buvo žaidimas, kuriuo tikėjome, tačiau mums atrodė, kad jis netapo tuo, kuo turėjo tapti – nematėme galimybių užbaigę jį sulaukti sėkmės. Atšaukėme jį ne dėl kokybės standartų neatitikimo. Jis daugiau nebėra kuriamas. Tai nebuvo lengvas sprendimas, tačiau jis nieko nenustebins, kadangi apie žaidimą jau seniai nieko nekalbėjome. Studija „Human Head Studios“ prie jo nebedirba. Vis dar tikime frančize ir manome, kad su ja galima kažką nuveikti, tik dar reikia išsiaiškinti, kas tas kažkas bus“, – sakė P. Hinesas.

„Prey 2″ buvo oficialiai anonsuotas 2011 metais. Pirmasis gandas apie galimai sustabdytus kūrimo darbus pasklido 2012-ųjų balandį. Tąkart „Bethesda Softworks“ paneigė gandus pareikšdama, jog žaidimas tiesiog yra pernelyg prastos kokybės, kad būtų išleistas laiku. Po keturių mėnesių iš leidėjos puslapio dingo visa su juo susijusi informacija. Gandai apie „Prey 2″ atšaukimą pasikartojo 2013 metų gegužę. Pasirodė duomenų apie tai, jog kūrimo darbai iš „Human Head Studios“ persikėlė į „Arkane Studios“. „Bethesda Softworks“ šią informaciją paneigė.