Vienas iš „Assassin’s Creed: Unity“ kūrėjų darbavosi ištisus dvejus metus, norėdamas kuo tiksliau atkurti žymiąją Paryžiaus Dievo Motinos katedrą, praneša „Destructoid“.
Gigantišką architektūros statinį, kurį išvysime žaidime, kūrė lygių dizainerė Caroline Miousse kartu su istoriko pagalba. Tiksliai atkurti norėta kiekvieną lopinėlį, kiekvieną plytelę. Tiesa, to pilnai padaryti nepavyko iš esmės dėl dviejų priežasčių: pirmoji ta, jog Prancūzijos revoliucijos metais skyrėsi kai kurios statinio detalės ir kaip 100% tiksliai jos anuomet atrodė, dabar sunku pasakyti. Antroji ta, jog dėl autorinių teisių šiek tiek skirsis vidiniai katedros stiklai bei piešiniai.
„Assassin’s Creed: Unity“ debiutuos lapkričio 11 dieną asmeniniams kompiuteriams bei konsolėms „PS4“ ir „Xbox One“. Ką tik buvo paskelbta, kad šiose konsolėse žaidimas veiks vienoda kadrų kaita (30 fps) bei raiška (900p). Ten rasit ir intriguojantį filmuką – konspiracijos, intrigos, istorijos trupinėliai ir net prancūziškai kalbantys veikėjai.
5 Komentarai
wrut
Caroline yra moteris, taigi dizainerė 😉
Autorinės teisės? 8-| Taigi pastatas kokios senumo, jau seniai turėtų būti public domain. Nebent stiklai prieš kelis metus įstatyti, bet tai kam tada juos atkurinėt.
djmindziulis
turetu but idomu po sita katedra pakeliaut. Jeigu ji atkurta beveik 1 prie 1, tai su Arno vistiek pateksi ten , kur i tikra katedra turistu neileidzia.
rokis13
Įdomu kas tuos piešinius nutapė, kad vis dar autorinės teisės galioja?
moliuskas
kaip gali 2 metus kurti, jei zaidimas per metus sukurtas, patys save apsigavo man atrodo :-] ubisoft vel cia savo varo reklamas, bus kaip watch dogs o kai isejo, matos kad toli grazu iki gta v.
DuelDogg
Tu supranti, kuo skiriasi modelių ir žaidimo kūrimas?