Asphalt 3: Street Rules 3D

Leidėjas: Gameloft
Telefonas su kuriuo buvo žaista: Nokia 6120 classic

Ne per seniausiai Gameloft išleido jau trečią Asphalt serijos dalį.Pažiūrėkime kaip kompanija, ir žaidimas progresuoja.Ar tik Gameloft nesusimovė?
Susimovė?Nesamonė!Taip, Gameloft susimaut moka, bet laimė su Asphalt serija jie to nepadarė.O ką padarė?Nušlifavo, patobulino ir pateikė mums.Ši, trečioji dalis, yra tobuliausia iš visos serijos.Kodėl?Visų pirma, žaidimas puikiai subalansuotas, na, bet apie viską iš eilės.
Pirmiausiai krenta į akis „loading screen‘as“.Jis nėra kuo nors labai ypatingas, tiesiog žavi savo paprastumu.Jo metu rodomas spidometras, kuris kartu su „loadinimo“ procentais vis kyla, šalia jo, kaip ir įprasta žaidimams apie gatvės lenktynes, stovi mergina.Į visa tai pasižiūrėti laiko tikrai turime, nes pagrindinį meniu, ar lenktynes krauna tikrai ilgai.
Meniu mums duoda pasirinkti iš keleto tradicinų dalykų, tai „Instant play“ kai žaidimas automatiškai parenka mašina bei trasą ir išmeta mus prie starto linijos.Toliau „arcade“ apie kurį šiek tiek vėliau, žemiau options ir kita ką mums teko matyti daugelyje žaidimų.Tik vienas naujas, nematytas…sudominau?„GET MOR GAMES!“ jis šaukia didelėm geltonom, išsiskiriančiom raidėm…ak ta reklama…jos šiais laikais visur pilna…brr…vemt verčia…
Gerai, dabar apie žaidimo esmę, kaip viskas vyksta, kieno verčiami mes turime lenktyniauti…na gal per grubiai pasakyta, bet mintį supratote…Taigi, viskas prasideda pasirinkus Arcade rėžimą iš pagrindinio meniu, prieš mus iššoka didelis (trimatis) gaublys, kurį daug kartų yra tekę matyti per geografijos pamokas, na tiesa, šis kiek kitoks, jame pažymėti tik miestai kuriuose mums bus leidžiama lenktyniauti.Na o jų čia tikrai daug, smarkiai daugiau nei antroje Asphalt dalyje, jie čia septyneri, be to kiekvienas jų turi po keturis skirtingus lenktynių rėžimus nuo elementaraus „race“ iki nematyto ir „apetitą žadinančio“ „Cash Attack“.Visi miestai ir lenktynių rėžimai su laiku atrakinami, kaip ir galima tikėtis, visais nuo pat pradžių važinėtis negalėsime.

Toliau viena svarbiausių lenktynių žaidimo dalių- transporto priemonės kurias mes, žaidimo metu, vairuosime.Jų šiame žaidime taip pat turime daug, kur kas daugiau nei Asphalt 2.Jų čia dvylika- devyni automobiliai ir trys motociklai.Sutikite, tai yra daug kaip žaidimui mobiliesiems telefonams.Be to savo „ratus“ galėsime, kaip dabar populiaru sakyti, „tiuninguoti“.Galimybių modifikuoti savo transporto priemonę čia apstu, tiesa, išorinis modifikavimas labai minimalus, galime keisti tik automobilio, bei ratlankių spalvą, ir uždėti kokį nors piešinį, kitaip žinomą kaip „vinylą“.Tiesa, dingo seni, geri neonai buvę atroje Asphalt dalyje, na, bet čia jie iš tikrųjų nebūtų veiksmingi, nes visvien visos lenktynės vyksta dieną.

Grafika, čia ji solidi, neiškraipyta ir neprikimšta spalvingų efektų, kaip buvo antrojoje francižės dalyje.Na iš tikrųjų tai gal ir nėra reikalinga, nes tai užima labai daug vietos, esu tikras, kad Gameloft suprastino žaidimo grafika, su tikslu, žaidimą padaryti įvairesnį.Ką jie dar išėmė?Garsą.Jo čia kaip tokio, apskritai galima sakyti nėra.Nei variklių gausmo, nei skaičiavimo iki starto pradžios.Liko tik foninė muzika, kurios taip pat geriau galėtų nebūt, nes ji čia rėžia ausį, tad belieka žaisti išjungus garsą.Na, bet viskas gi dėl žaidimo įvairumo.Be to vis vien dažniausiai mobiliu telefonu žaidžiama be garso.
Dabar kaip ir reikėtų atsakyti į klausimą ar šį žaidimą verta žaisti, ar ne?Atsakysiu neabejodamas- TAIP!Žaidimas įdomus, jo trasų, transporto priemonių, jų modifikavomo bei lenktynių rėžimų kiekis tikrai stulbina, ir tai neleidžia žaidimui būti greitai pašalintam iš telefono atminties.Labai tikiuosi, kad ketvirtojoje Asphalt dalyje atsiras multiplayer palaikymas per bluetooth, na o dabar galime važinėtis pasiėmę savo Lamborgini ir mušti trasų rekordus, bei taip varžytis prieš klasiokus.


Grafika- 8,4
Garsas- 6,0
Valdymas- 9,0
Įdomumas- 9,1
Gameplay‘us- 8,9
Sudėtingumas- 6,1 lengvas/vidutinis