Paskutinėmis 2016 metų dienomis portalas „DSOGaming“ įvertino 10 geriausiai asmeniniams kompiuteriams optimizuotų žaidimų ir 5 prasčiausiai optimizuotus žaidimus. Pastarojo sąrašo viršūnėje – lapkritį pasirodęs „Dishonored 2“. Portalo autoriai šį „Arkane Studios“ kūrinį, kuris sukurtas „idTech“ grafinio variklio pagrindu, pavadino 2016-ųjų metų naujuoju „Batman: Arkham Knight“.

Žinoma, labai dažnai kūrėjams užtenka vieną kartą paslysti ir mes netrukus suabejojame visais jų kuriamais produktais. O kaip bus su šiuo metu studijos kuriamu „Prey“ atgimimu? Pristatomuosiuose filmukuose matomi vaizdai atrodo puikiai ir kūrėjai turi potencialo tai įgyvendinti, tačiau kaip tai veiks iš tiesų?

Žaidimo kūrybos vadovas Raphael‘is Colantonio tikina, kad „Dishonored 2“ klaidos nebus kartojamos: „Mes turėjome sudėtingą „Dishonored 2“ išleidimą asmeniniuose kompiuteriuose. Kūrimo metu tu niekada nesi tikras ką pamatysi, ypatingai kompiuteriuose su tiek daug nustatymų galimybių. Deja yra kaip yra – žaidimas buvo išleistas , tuomet taisytas ir dabar veikia puikiai. Žinoma, dabar mes skiriame dvigubai daugiau dėmesio užtikrinti, kad AK žaidimo versija išleidimo metu veiktų nepriekaištingai“.

Į klausimą kaip tai bus padaryta R. Colantonio atsakė: „Dabar naudojamas kitas grafinis variklis, tad ir procesas kitoks. „Dishonored 2“ mes naudojome naują variklį, nors jis yra sukurtas „idTech“ pagrindu, daugelį dalykų mes perdarėme. Dabar rizika yra ne ta pati. „Prey“ mes naudojame „CryEngine“, kuriuo jau buvo kurti žaidimai anksčiau. Tad naudojame visai kitokias konfigūracijas. Tačiau mes žinome apie problemą ir šį kartą jai skirsime daugiau dėmesio“.

Tikimės, kad kūrėjams pavyks ir kitas jų kūrinys jau nebus įvardintas kaip prasčiausiai optimizuotas metų žaidimas.

„Prey“ bus išleistas šiais metais. Žaidimas yra kuriamas ne tik asmeniniams kompiuteriams, bet ir PS4 bei Xbox One konsolėms.