„Cyberpunk 2077“ tęsinys, žinomas kaip „Project Orion“, šiuo metu yra ankstyvoje kūrimo stadijoje. Žaidėjų bendruomenė tikisi, kad šiame tęsinyje bus daugiau galimybių bendrauti su komandos nariais, panašiai kaip tai buvo „Mass Effect“ serijoje. „Mass Effect“ išsiskyrė tuo, kad žaidėjai galėjo formuoti artimus ryšius su savo komandos nariais, tokių kaip Garrus, Liara ar Tali, kurie turėjo savo asmenines istorijas ir įtaką žaidimo eigai.

„Cyberpunk 2077“ siūlė įsimintinus veikėjus, tokius kaip Panam, Judy ar River, tačiau jų įtaka žaidimo eigai buvo ribota. Žaidėjai tikisi, kad „Project Orion“ suteiks daugiau galimybių bendrauti su komandos nariais, jų pasirinkimai turės didesnę įtaką žaidimo eigai, o santykiai su jais bus gilesni ir labiau įtraukiantys.

„Project Orion“ kuriamas naudojant „Unreal Engine 5“, o tai leidžia tikėtis aukštos kokybės grafikos ir detalesnio pasaulio. Kūrėjai planuoja įtraukti naują miestą, kuris, pasak „Cyberpunk“ kūrėjo Mike Pondsmith, „neprimins Blade Runner, o labiau atrodys kaip iškreiptas Čikagos variantas“.

Nors oficialios informacijos apie komandos narių sistemą dar nėra, žaidėjų lūkesčiai aiškūs: jie nori gilesnių santykių su veikėjais, kurie turėtų realią įtaką žaidimo eigai. Jei „Project Orion“ pavyks įgyvendinti šiuos lūkesčius, tai galėtų tapti vienu iš svarbiausių žaidimo patobulinimų, palyginti su pirmtaku.