Vakar „Allods Online“ pasaulis pagaliau atvėrė visiems norintiems į jį pakliūti duris. Europos ir Šiaurės Amerikos žaidėjams prasidėjo „atviros beto testo“ periodas.

Nepaisant to, kad rusiškas atviras beta testas jau kurį laiką visiems pasiekiamas, norinčiųjų pažaisti anglišką versiją netrūko. Jų buvo tiek, numatytų serverių galimybių nepakako. Dėl per didelio norinčiųjų išbandyti žaidimą skaičiaus lūžo visi ką tik paleisti žaidimo serveriai. Paslaugos prižiūrėtojui, gPotatto, teko paskubomis spręsti šią situaciją. Nors maždaug po valandos ir pavyko jiems padaryti serverius veikiančius, tačiau nepaisant to, visiškai išspręsti problemų nepavyko – dėl per didelio žaidėjų skaičiaus kone visiems žaidimo pasaulyje atsidūrusiems teko pajusti, kas yra „lag’as“. Dėlto, gPotatto bent artimiausioms dienom tikrai turės ką veikti.

„Allods Online“ – tai AAA klasės nemokamas MMORPG žaidimas, pagrįstas mažų tranzakcijų sistema. Žaidimą kūrė antrinė „Nival Interactive“ įmonė „Astrum Nival“, todėl šiame žaidime galima atrasti nemažai sąsajų su legendine „Allods/Rage of Mages“ žaidimų serija.

„Allods Online“ žaidime yra 40 lygių, dvi kovojančios grupės ir net 27 klasės (tiesa, skirtumai tarp kai kurių gana maži) ir krūva nuostabių vietovių.