„Electronic Arts“ paskelbė, kartu su savo nelabai džiuginančia finansine ataskaita, kad praėjusių metų pabaigoje „Myhic“ kurtas tinklinis vaidmenų žaidimas „Warhammer Online“ turėjo 300 000 aktyvių žaidėjų.
Šie skaičiai, palyginus su „WoW“ žaidėjų skaičiumi, kuris jau perkopė 11 mln. ribą, yra gan kuklūs ir kažin ar atspindi pirminius „EA“ kompanijos lūkesčius.
Tačiau žvelgiant iš kitos pusės, 300 000 aktyvių žaidėjų yra palyginti neblogas rezultatas itin konkurencingoje rinkoje, kur „WAR“ teko varžytis ne tik su „WoW“, bet ir su kitais projektais: „Lord of the Rings Online“ ir „EverQuest II“. Toks žaidėjų skaičius bent jau turi galimybę užtikrinti šiokį tokį žaidimo pelningumą.
„Warhammer Online“ pasirodė praėjusių metų rugsėjo mėnesį ir greitai jo registruotų žaidėjų skaičius perkopė 750 000 ribą, bet atrodo ne visi vėliau pasiliko su „WAR“. Didelės įtakos turėjo ir lapkritį pasirodęs antrasis „WoW“ papildymas – „Wrath of the Lich King“.
Neseniai „Mythic“ paskelbė apie planus per artimiausius kelis mėnesius gerokai išplėsti žaidimą, su nemokamu „Call ot Arms“ atnaujinimų, įskaitant dvi naujas veikėjų klases. Taip pat planuojama oficialiai išleisti žaidimą Rusijos rinkoje.
10 Komentarai
profeaX
Palyginus dar neblogai,o ir seip girdejau kad dauguma WoW zaideju pereina i WAR
Maleckas
hmm nesiseka WAR.
Xanthus
Viskas paprasta: WoWeriai pabego suprate, kad WAR (nepaisant isankstiniu nuomoniu) is tikro nera panasus i WoW, kazkoks procentas (tarp ju ir as) pabego pamate laginancius keep’us ir kiek nuobodu endgame. Siaip ar taip, iki endgame’inis WAR kol kas geriausias MMO is mano zaistu, belieka apgailestaut del startiniu problemu – stabilesnis klientas galejo uztikrint didesni zaideju skaiciu.
DjTewaz
man rodos L2 ir tai daugiau zaidzia globale nei sita
HellFrost
Ziurint kur… NA/EU l2 turi apie 60-90k aktyviu subscriberiu, Korejoje 800k, Japonijoje – nezinau, SEA – apie 30-50k… Juolabiau WAR tuoj turetu pasirodyti ir azijos rinkoje 🙂 Tai skaicius turetu isaugti.
Hitman13
WoW the best! (!) :N
Skurlis
Na War nuo pirmu lygiu tai tikrai idomiai atrodo i questai ivairus , kaip ,pvz: shaudyti is katapultos, ar uzsiundyti dinozaurus ant nekaltu civiliu, bet po 10 lygio tokiu kvestu nebelieka vien tik eik ir uzmush xxx tu mobu ir surink xxxx kailiu uzknisa….. Pamenu, youtube dar priesh War ishleidima buvo filmukas, kuriame Mystic atstovas pasakojo apie kvestus ir dievagojosi, kad jokiu primityviu, kaip eik ir uzmusk tiek ir tiek mobu nebus arba, pvz: jei mushi mobus eidamas prie kvesto davejo ir su juo pakalkbi, tai jis (NPC) viska mato ir tuos mobus i busima kvesta iskaiciuoja, deja to nera, zodziu, blefas 😐
O kas del wow, tai ten atviskshciai, kuo levelis didesnis tuo kvestai ishradingesni;)
Xanthus
Per mazai zaidei. WAR kill/fetch questu yra, bet jie labai greitai padaromi (kazin ar buvo questas, kuriam reiketu uzmust daugiau nei 10 mobu) Kas del mobu iskaiciavimo – manau turejo galvoj kill collectior’iu.
Skurlis
Ne tiek jau mazai ir zaidziau du 40 lvl charus turiu, bet kad po 10 lvl idomiu kvestu nedaug tai faktas praktishkai visi zudyk/rink |)
Kitrox
Ir gryzta atgal prie WoW