Rinkos tyrimų bendrovės „NPD Group“ duomenimis, jau per pirmą prekybos savaitę „Microsoft Zune“ grotuvas sugebėjo užsiropštį į antrą populiariausių JAV tokio tipo įrenginių sąrašo vietą.

Per savaitę „Zune“ užgrobė net 9% milžiniškos JAV rinkos, na o įvertinant tai, jog grotuvas yra visiška naujovė, rezultatas tiesiog stulbinantis. Kur jau kur o „iPod“ šalyje prasimušti į MP3 grotuvų rinką nėra lengva. Tačiau „Zune“ vienas du ir aplenkė senus „Apple“ konkurentus „Creative“ bei „Sandisk“.

Žinoma, iki „iPod“ šeimynos dar tikrai toli – jau tenka net 63% JAV rinkos. Pastaruoju metu JAV itin ženklus susidomėjimas pigiaisiais „iPod nano“ ir „shuffle“. Sklando gandas, kad nedidukas „flash“ atmintį naudojantis grotuvas atsiras ir „Zune“ šeimoje.