Populiarioji keitimosi vaizdo įrašais svetainė „YouTube“ pranešė pereinanti nuo 4:3 prie 16:9 vaizdo kraštinių santykio. Senieji įrašai ir toliau bus rodomi įprastu būdu, tačiau naujus planuojama priimti tik plačiaformačius.

Praplatėjusio vaizdo langelio plotis sieks 960 taškų. Tikėtina, kad tai pirmasis žingsnis kitų naujovių link – daug kas prognozuoja, kad „YouTube“ netruks pasiūlyti naujų reklamos sistemoje galimybių. Svetainę valdantys „Google“ reklamos joje kol kas naudoja gana mažai – bendrovė yra net oficialiai pripažinusi, kad dar nesugalvojo, kaip iš „YouTube“ pakankamai uždirbti.

Taigi, viskas keičiais – aišku, 16:9 „YouTube“ patiks tikrai ne visiems, bet… anksčiau ar vėliau to buvo galima laukti. Geriau anksčiau.