Kol gamintojai laužo ietis bandydami įrodyti savo remiamo HD filmų diskų formato pranašumą, pusė HD suderinamus televizorius turinčių vartotojų visiškai nesidomi naująja diskų karta. Bent jau taip rodo JAV, kur HD televizoriai itin išpopuliarėjo praeitais metais, atliktas pirkėjų nuomonės tyrimas.

Iš jo duomenų matyti, kad DVD galimybės visiškai tenkina daugelį HD ekranų turėtojų ir rimčiau naujos kartos optiniais diskais domisi tik kas antras iš jų. Suprantama, „Blu-ray“ arba HD DVD grotuvus nusiperka dar mažesnis procentas. Planuojantys HD filmų grotuvą pirkti nurodė tik gana juokingi 11 procentų asmenų, jau turinčių HD televizorius. Tuo tarpu visiškai patenkinti DVD filmais yra net 73%. Taigi, akivaizdu, kad naujus formatus remiantys elektronikos gigantai turi kur pasistengti – siekiant gerinti pardavimus reikia įtikinti vartotoją, kad jam naujos kartos filmų tikrai reikia.

Gana įdomu tai, kad nors „Blu-ray“ formato filmų pardavimai JAV ir ženkliai didesni apie jį apskritai žino mažiau HD televizorių turėtojų nei apie HD DVD. Girdėję apie „Blu-ray“ nurodė 20%, na o apie HD DVD – 29% apklaustųjų. Kalbant apie tuos, kas HD grotuvus jau nusipirko, situacija aiški – daugelis turinčių „Blu-ray“ grotuvus nurodo, kad juos pirko nes manė, jog jie pranašesni, tuo tarpu daugelis pasirinkusių HD DVD grotuvus nurodė, kad šio formato grotuvus pirko dėl geresnės kainos. Draugų ar šeimos narių nuomonė apie tai, kurio formato HD diskų grotuvą reiktų pirkti turėjo įtakos 20% pirkėjų.

Tyrimą atlikę „NPD Group“ nurodo, kad siekiant didesnio naujos kartos optinių diskų formatų populiarumo elektronikos bendrovės reiktų didinti juose pateikiamų filmų įvairovę. Tik išvengus situacijos kuomet neradęs norimo filmo HD versijos pirkėjas renkasi DVD galima kalbėti apie HD DVD ar „Blu-ray“ erą.

Tyrimo metu apklausta 5500 suaugusių JAV gyventojų.