Kaip praneša naujienų agentūra „Reuters“, kalbėdamas viename iš interviu kompanijos „Toshiba“ viceprezidentas Hisatsugu Nonaka pareiškė, kad HD DVD populiarinimui jie naudos panašią taktiką kaip „Sony“ panaudojo populiarindami „Blu-ray“ PS3 konsolės pagalba.

Tik štai arkliuką „Toshiba“ renkasi kitą – nešiojamus kompiuterius, kurių rinkoje turi tikrai neblogas pozicijas (9,2 mln. parduotų kompiuterių per 2006 metus). Anot H. Nonaka, paklausa yra – žmonės esą nori žiūrėti mėgstamus aukštos raiškos filmus kelyje. Hmmm, na, teiginys drąsus, bet kaip ten bebūtų, bandymas atgauti prarandamas pozicijas HD rinkoje naudojant nešiojamus kompiuterius būtų tikrai logiškas žingsnis.

Juk HD DVD diskai buvo perkami geriau nei „Blu-ray“ tol, kol pasirodė PS3 konsolė. Ji pakeitė balansą į priešingą pusę, nes staiga rinkoje pasirodė milijonai įrenginių, galinčių skaityti „Blu-ray“ diskus. Jei „Toshiba“ pavyks tą patį pakartoti su nešiojamaisiais kompiuteriais ir HD DVD, bus įdomu. Nors aš asmeniškai tuo abejoju – turbūt dar nepajutau to noro žiūrėti mėgstamus HD filmus kelyje…