Rinkos tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ duomenimis, televizorių pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje per antrą šių metų ketvirtį ir toliau augo. Lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, augimas siekia net 28 procentus.

Per antrą metų ketvirtį Š. Amerikoje parduota daugiau nei 9,3 mln. televizorių. Beje, plazminių ekranų pardavimai augo neženkliai sparčiau nei skystų kristalų.

Analitikai pastebi, kad ryškiausias augimas pastebimas mažos ir vidutinės įstrižainės ekranų rinkoje – pirkėjai domėjosi 19, 22 ir 32 colių televizoriais. Žinoma, namų kino fanai taip pat neliko nuošalyje – lyginant su pirmu ketvirčiu 42 colių plazminių televizorių pardavimai ūgtelėjo net 86 procentais. Tuo tarpu 50 colių įstrižainės ekranų pardavimai nedidėjo.

Apskritai skystųjų kristalų ekranai sudarė 77,5-79,8 procentus TV pardavimų Š. Amerikoje. Populiariausias gamintojas – „Samsung“, kuriems teko 19,1 procento rinkos, antroje vietoje – „Sony“.