Rinkos tyrimų bendrovės „ABI Research“ atliktas reprezentatyvus 1600 JAV gyventojų nuomonės tyrimas rodo, kad tikrai ne visi vartotojai šventinio sezono metu planuoja riboti išlaidas skaitmeniniai technikai. Kai kurie net rengiasi jas padidinti.

Deja, blogos žinios „Blu-ray“ rėmėjams – grotuvus pirkti ruošiasi tikrai mažai kas, nors susidomėjimo HD raiškos televizoriais nestigs. „Akivaizdu, kad kai kuriems rinkos segmentams šventės nebus toks sudėtingas metas kaip galima tikėtis. Televizorių ir kompiuterinių žaidimų pardavėjams tai turėtų būti įprastai sėkmingas periodas“, – sako tyrimo vadovas Michaelis Wolfas.

Sumažinti šventinio sezono išlaidas planuoja 47 procentai respondentų, tačiau 40 procentų ruošiasi jas išlaikyti stabilias, o 13 procentų – didinti.

„Net 18 procentų apklaustųjų teigia planuojantys pirkti HD televizorių šventinio sezono metu. Tai gana stebinantis rezultatas, nes visgi televizoriaus kaina gerokai didesnė nei kitos elektronikos apie kurią klausėme. Gal vartotojai tiesiog ruošiasi perėjimui prie skaitmeninės televizijos (jis JAV nutiks sulyg 2009 m. vasariu – Games.lt pastaba)“, – pasakoja M. Wolfas.

Tik 8 procentai apklaustųjų planuoja pirkti „Blu-ray“ grotuvą, nors anapus Atlanto jau šmėžuoja ir modeliai, kainuojantys pigiau nei 200 dolerių. Taigi, panašu, kad nepaisant aktyvaus marketingo daugelis pirkėjų vis dar nelaiko „Blu-ray“ būtinu namų atributu.