Siekdamos populiarinti HD DVD optinių diskų formatą ir ypač kai kurias interaktyvias jo funkcijas „Toshiba“, „Microsoft“ ir kelios kino studijos pranešė įkūrusios vadinamąjį „Pažangaus interaktyvumo konsorciumą“ (Advanced Interactivity Corsortium, AIC), kuris rūpinsis interaktyvių funkcijų vystymu bei populiarinimu.

Ekspertai neabejoja, kad šis žingsnis yra tik dar vienas bandymas sustiprinti HD DVD pozicijas optinių diskų formatų kare. „Blu-ray“ diskai pasižymi didesne talpa, tuo tarpu puiki proga HD DVD atsilošti prarastus pardavimus galėtų būti įdomesnių interaktyvių technologijų panaudojimų taikymas. Juk kino fanas tikrai mieliau pirks mylimą filmą kuriame tam tikrais momentais galima pasirinkti skirtingus istorijos vingius, negu viso labo tą pačią versiją, kurią matė kine.

Galimybės nemažos, tad prie „Microsoft“ ir „Toshiba“ kilniame interaktyvių funkcijų tobulinimo reikale prisijungė ir „DreamWorks“, „Paramount“, „Universal“ bei „Warner Bros.“. Kino studijos žada parūpinti interaktyvių funkcijų panaudojimui galinčios praversti medžiagos – nerodytų kadrų, alternatyvių pabaigų bei kitko.

Artimiausiu laiku AIC turėtų įgauti konkretesnį ir, tikėtina, skambesnį pavadinimą, be to, bus paskelbti ir aiškesni naujo konsorciumo planai. Tuomet ir bus galima įvertinti, kiek jie įdomus bei ar jų pakaks situacijai HD optinių diskų rinkoje pakeisti – dabar joje aiškiai pirmauja „Blu-ray“.