„Sony“ atstovas pareiškė, kad kompanija sieks padidinti jai tenkančią „Blu-ray“ įrenginių rinkos dalį populiarindama juos ten, kur ligi šiol naudojami DVD bei kiti senesni formatai. Tuo tarpu rinkos specialistai teigia, kad „Blu-ray“ plitimas naujose rinkose gali paskatinti kainų mažėjimą, o tai, žinoma, smagi žinia.

Iki 2008 metų pabaigos „Sony“ tikisi padidinti saviškę „Blu-ray“ įrenginių rinkos dalį nuo dabartinių 20 iki 50%. To, anot bendrovės viceprezidento Ryoji Chubachi, bus siekiama populiarinant šį HD formatą naujose rinkose.

Jo teigimu, gali būti, kad pasirodys daugiau ne į žaidimus, o į patogią vaizdo peržiūrą orientuotų sprendimų, pavyzdžiui, skystųjų kristalų televizoriai su integruotu „Blu-ray“ įrenginiu. Daug dėmesio žadama skirti ir kompiuterių rinkai.

„Sony“ tenkanti „Blu-ray“ įrenginių rinkos dalis dabar yra palyginti maža dėl aktyvių kitų bendrovių, pavyzdžiui, „Samsung“ veiksmų. Žinoma, būdami vienas iš formato kūrėjų „Sony“ gali pasinaudoti savo padėtimi ir mesti į rinką tikrai nebrangios „Blu-ray“ įrangos, tačiau toks žingsnis bent jau kol kas veikiausiai nebūtų labai pelningas – reikia išnaudoti esamas galimybes.

Šiuo metu pigiausi buitiniai „Blu-ray“ diskų grotuvai JAV rinkoje kainuoja 300-350 dolerių. Plačiai paplitusi nuomonė, kad grotuvų pardavimai gerokai padidėja jų kainai peržengus 200 dolerių ribą.