Naujienų agentūra „Reuters“ praneša, jog didžiausia pasaulyje elektronikos kompanija „Sony“ neįstengia patenkinti prie metų pabaigos šventės augančių pirkėjų poreikių.

„Mes turime problemų televizorių ir LCD monitorių segmentuose“, pripažįsta „Sony Europe“ prezidentas Krisas Byringas (Chris Beering). K. Byringo teigimu, problemų su tiekimu tikrai nėra – visa pagaminta produkcija iškart po bandymų keliauja ne į gamyklų sandėlius, o tiesiai į logistikos centrus, iš kur tučtuojau išplatinama parduotuvėms visame pasaulyje. LCD monitorių ir televizorių pagaminama tiesiog permažai.

Kaip bebūtų keista, patyrusi „Sony“ susidūrė su sunkumais artėjant tradiciniam pirkinių sezonui. Paskaičiuota, jog metų pabaigoje 30 centų nuo kiekvieno JAV pirkėjo elektronikos gaminiams išleidžiamo dolerio tenka būtent monitoriams ir televizoriams.

„Sony“ teisinasi, jog tai nutiko dėl pernelyg didelių pajėgumų, kurie buvo nukreipti konkurencijai su „Philips Electronics“ didelėje Vokietijos elektronikos rinkoje.

Tuo tarpu plokštiems ekranams naudojamo indžio kaina biržose pasiekė didžiausią reikšmę nuo pat 1939 metų. Ar tai įtakos galutinės produkcijos kainas – dar nežinia.