Konsolių karai kuo toliau, tuo labiau įsibėgėja. Sony, Microsoft ir Nintendo norėdamos suvilioti naujų pirkėjų stengiasi kurti reklamas kurios pritrauktų dėmesį, būtų malonios akiai ir žinoma, priverstų pirkti jų produktą. Tačiau dažnai iš didelio rašto išeinama iš krašto.

Taip neseniai atsitiko ir su nauja Sony reklama Italijoje, kurią kompanija turėjo pašalinti po kilusios kritikos. Šalies laikraščiuose ir žurnaluose pasirodė viso puslapio reklamos, kurios buvo skirtos paminėti 10 metų PlayStation jubiliejų. Joje buvo vaizduojamas besišypsantis jaunuolis, ant kurio galvos puikavosi erškėčių vainikas.

Visas vainikas buvo sudarytas iš X, O, trikampio ir kvadrato formų – PlayStation žaidimo pulto pagrindinių simbolių. O apačioje puikavosi užrašas „Dieci anni di passione“ (dešimties metų kančia).

Pagal Biblija, kai Jėzus buvo suimtas ir nukryžiuotas, jis ant galvos turėjo erškėčių vainiką. O neseniai pasaulį pasiekęs Melo Gibsono režisuotas filmas apie Jėzaus gyvenimą ir mirtį turi labai identitišką pavadinimą „Kristaus kančia“.

„Šįkart jie nuėjo jau per toli“, – sakė katalikų savaitraščio Famiglia Cristiana (Krikščioniška Šeima) redaktorius Antonio Sciortino. „Jeigų tai būtų palietę Islamą, esu tikras, kad būtų kilusi labai didžiulė nepasitenkinimo banga“.

Sony iškart po pareiškimo, atsiprašė visų ir nutraukė reklamos demonstravimą.