Didžiausio pasaulyje kietųjų diskų gamintojo „Seagate“ vadovas William Watkins davė išsamų interviu „Fortune“, kuriame nepagailėjo vaizdingų išsireiškimų kalbėdamas apie savo bendrovę bei kitus IT rinkos dalyvius.

Neseniai blizgėjęs prabanga ir kokybe „Dell“ pastaruoju metu išgyveną krizę. Taip, anot William Watkins, nutiko dėl to, kad gigantas atsiliko nuo laikmečio. „Prieš 10 metų visi kalbėjo apie verslą ir „Dell“ sekėsi puikiai, dabar visi kalba apie vartotoją ir „Dell“ atrodo bejėgiai. Ko vertas vien paskutinis jų sprendimas – nepajėgdami konkuruoti su „iPod“ nutraukė savo grotuvų gamybą ir susidėjo su „Creative“ – negaili aštrių žodžių William Watkins.

Tuo pačiu jis aiškina ir pastarojo meto „Apple“ sėkme. Anot William Watkins, kompanija tiesiog gerokai anksčiau nei kiti rinkos dalyviai suprato kad viskas pasisuks galutinio vartotojo link ir sulaukė savo valandos. Daugelis kompanijų turi technologijas ir ieško problemų, kurias jos spręstų tuo tarpu „Apple“ vadovas Steve Jobs, William Watkins manymu, padarė gerokai protingiau – jis pamatė, kad visi turi pilnus kompiuterius muzikos ir nori ją nešiotis su savimi.

Paklaustas apie nesibaigiantį HD DVD ir „Blu-ray“ formatų karą William Watkins buvo lakoniškas – „Tegu jie kovoja. Negalim atimti tokio malonumo“.

Kalbėdamas apie „Seagate“ verslo vizija William Watkins taip pat nesikuklino. Anot jo, kietųjų diskų gamyba tikrai ne kosminės technologijos ir sureikšminti jos nereikia: „Būkime atviri – mes nekeičiam pasaulio. Mes tiesiog kuriame produktus kurie leidžia vartotojams kompiuteryje laikyti daugiau šlamšto ir pornografijos“.

Šis tas naujo apie „Seagate“ ateities planus – William Watkins patikino, kad kitų metų vasarą bus pristatytas 1TB talpos kietasis diskas, kainuosiantis apie 700 JAV dolerių.