„Samsung“ pranešė per artimiausius keletą mėnesių ketinantys beveik padvigubinti savo MP3 grotuvų asortimentą. Prie šiuo metu gaminamų aštuonių grotuvų prisijungs dar šeši.

Žadama agresyviai bandyti laime bene visuose nešiojamų grotuvų rinkos segmentuose, pradedant 256 MB talpos įprastiniais „flash“ grotuvais, baigiant 30 GB talpos diskus turinčiais talpiais modeliais. Bus ne vienas modelis su spalvotu ekranu, bei MP3 grotuvas su integruotu fotoaparatu.

Bendrovės viceprezidentas Kim Suh-kyum teigia, jog šįmet ketinama parduoti daugiau nei penkis milijonus „Samsung“ MP3 grotuvų. Palyginti su 2004 metais, kuomet „Samsung“ pardavė 1,7 mln. grotuvų, planai skamba įspūdingai. Kompanija taip pat ketina toliau plėtoti ryšius su programinius sprendimus kuriančiomis bendrovėmis. Jau pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su gigantu „Microsoft“. Viliamasi, jog ateityje sėkmingai konkuruoti MP3 grotuvų rinkoje padės ne tik inžinierių išmonė juos surenkant, bet ir papildomų paslaugų, programinių priedų gausa.

Šiuo metu net 70% nešiojamų MP3 grotuvų rinkos užima „Apple“ su savo galingaja „iPod“ serija. Į šia kompaniją ir nusitaikė „Samsung“. Šiais metais žadama iš „Apple“ atimti daugiau nei 10% rinkos.

Įspūdinga. Logiškai mastant, patys vieni „Samsung“ tam gal ir per silpti, bet nereik pamiršti ir jau kurį laiką su „Apple“ besivaržančių „Sony“, kurie taip pat po truputėli ima vilioti vartotojus.