„S3 Grapchis“ vėl kelia bangas. Atleiskite, bet kitaip tai pavadinti vargu ar galima. Neseniai ši kompanija jau kelis kart sugebėjo pakliūti į techninės įrangos naujienas pristatydama savo naujienas bei ateities planus. Turbūt viešumas atsipirko, tad S3 vėl čia.

Kompanijos vaizdo procesorių projektavimo skyriaus vadovas pareiškė, jog 2006 metai gali tapti perversmo GPU rinkoje laiku. 2006 turi pasirodyti „Microsoft“ API (application programming interface), kuris, kaip manoma, padės galų gale suvienyti pixel ir vertex shaderius programavimo prasme. Tai yra užuot atskirai dirbus su vertex ir pixel shaderiais, programuotojai pirmą kartą nuo 2001 metų galės nesivarginti. Gana greit po API išleidimo turėtų pasirodyti ir optimizuotus shaderius išnaudojantys ATI ir „nVidia“ vaizdo procesoriai…

Patys S3 teigia jau seniai pasiruošę shaderių unifikavimui bei tikisi pasinaudoti proga sustiprinti savo kol kas menkas pozicijas vaizdo plokščių rinkoje. Kaip jiems seksis – parodys laikas, nors aš asmeniškai manau, jog iš daug planų ir kalbų kompanijai eilinį kartą gali gautis didelis „piššš..“.