Grupės „Radiohead“ iniciatyva patalpinti savo interneto svetainėje naujausią albumą bei palikti gerbėjams patiems spręsti, kiek už jį mokėti (ir ar išvis mokėti), apaugo spekuliacijomis.

Nemokamas albumas sulaukė milžiniško internautų susidomėjimo, bet daug klausimų kelia tai, kiek iš parsisiuntusiųjų nusprendė grupei sumokėti. Ir jei sumokėti – tai kiek. Rinkos tyrimų bendrovė „Comscore“ praeitą savaitę teigė, kad albumą per spalį atsisiuntė apie 1.2 mln. vartotojų, o už jį savo pasirinktą sumą sumokėjo apie 38% jų. „Comscore“ teigia, kad pagal jų paskaičiavimus nuo kiekvieno internetu parsisiųsto albumo „Radiohead“ vidutiniškai gavo tik po 2.26 JAV dolerio, kas nėra labai mažai turint galvoje tai, jog daugiau nei pusė internautų nemokėjo nieko.

Na, 2,26 dolerio tai 2,26. Bet kyla klausimas, kaip „Comscore“ sugebėjo šią sumą paskaičiuoti nebūdami su grupe ar jų leidybine kompanija kaip nors susiję. Skelbiamos informacijos tikslumu viešai suabejojo ir patys „Radiohead“. Anot jų, duomenys netikslūs. O kokie yra tikrieji kol kas neskelbiama ir, anot BBC, paskelbta greitu laiku nebus.