Londono universiteto Kanadoje (tiesiog miestas pavadintas taip pat kaip ir D. Britanijos sostinė;) mokslininkų atliktas tyrimas rodo, kad muziką iš interneto besisiunčiantys žmonės dažniau perka muzikos CD parduotuvėse.

Tokia išvada paneigia autorių teisių gynėjų nuolat skleidžiamus teiginius, jog dainų siuntimasis iš interneto yra pagrindinis CD pardavimus mažinantis veiksnys. Tyrimo autoriai pastebi, kad jie netyrė visų kanadiečių – ištirti tik aktyvūs „peer-to-peer“ vartotojai, kurie siunčiasi piratinę muziką. Jų nupirktų CD kiekis viršija šalies vidurkį. Belieka suprasti, kodėl – ar tie žmonės tiesiog labiau domisi muzika, ar jie perka originalius diskus tam kad juos nuripintų ir paskleistų internete.

Jau girdėti ir nemažai tyrimą kritikuojančių balsų. Didžioji kritikos dalis – dėl ne va neteisingos metodikos, nes ryšys tarp P2P naudojimo ir CD pirkimo tirtas ne visos šalies populiacijos, o tik P2P vartotojų tarpe.