Šiandien „Forbes“ praneša, kad „Microsoft“ derasi su „Yahoo“ dėl galimo paieškos sistemos su visais jos dukteriniais projektais įsigijimo už 50 mlrd. JAV dolerių.

Ne paslaptis, kad pastaruoju metu „Microsoft“ jaučia stiprų spaudimą iš „Google“ pusės itin perspektyvia laikomos interneto reklamos rinkoje. Tuo tarpu „Yahoo“ pozicijos čia ne tik stipresnės, bet ir papildomai sustiprėjo po to, kai kompanija už 680 milijonų JAV dolerių nupirko bendrovę „Right Media“. Žinoma, tai gerokai kukliau nei naujausias „Google“ pirkinys – už 3,1 mlrd. $ nupirkti „DoubleClick“, – bet puikiai parodo „Yahoo“ planus lengvai nepasiduoti.

Sandėrio baigtis dar nėra aiški, tad tikėkimės daugiau apie jį išgirsti artimiausiu metu. Bet kokiu atveju, 50 mlrd. JAV dolerių yra milžiniška suma net gigantui „Microsoft“ – kompanijos disponuojamų laisvų lėšų kiekis siekia vos 25 mlrd. JAV dolerių. Iš kur bus gautas papildomas finansavimas tokiam pirkiniui kol kas sunku ir įsivaizduoti. Juk net „Google“ turimas grynųjų kiekis šalia „Microsoft“ santaupų atrodo kukliai – „tik“ 11,9 mlrd. JAV dolerių.

Naujausiais duomenimis „Microsoft“ ir „Yahoo“ derybos nutrūko. Turint galvoje, kad tai praneša pats „Wall Street Journal“, pagrindo tuo netikėti nelabai yra…