LCD televizorių, monitorių ir matricų gamintojai neabejotinai yra vieni iš tų IT rinkos žaidėjų, kuriems pasaulinis ekonomikos sulėtėjimas smogė bene skaudžiausiai. Mažėjanti televizorių, nešiojamų kompiuterių ir kitų LCD ekranus naudojančių produktų paklausa skatina jų gamintojus ieškoti naujų kelių į sėkmę.

Pietų Korėjos bendrovė LG yra antrasis pagal dydį pasaulyje LCD gamintojas. Anot jos vadovo Know Young-soo, LCD rinka jau pasiekė dugną ir turėtų imti kilti jau artimiausiu metu. Pirmiausiai turėtų pradėti brangti televizoriuose naudojamos matricos, o įkandin joms – ir visos kitos, teigė LG vadovas.

Jis ne tik kalbėjo apie artėjantį kilimą, bet ir pranešė apie blogiausius kompanijos ketvirčio finansinius rezultatus per laaaabai ilgą laiką. Kita vertus, jų priežastis iš dalies yra 400 mln. JAV dolerių bauda, kurią LG gavo už neleistiną konkurenciją JAV rinkoje.

Tuo tarpu rinkos analitikai teigia, jog LCD sektorius kraujuos visą pirmą šių metų pusę, nes įrangos su skystųjų kristalų ekranais paklausa ir toliau nedidės.

Artimiausioje ateityje LG planuoja daugiau dėmesio skirti kokybiškiems mobiliųjų įrenginių LCD ekranams. Į jų technologijas kompanija jau artimiausiu metu investuos 427 mln. JAV dolerių.