IBM nešiojamieji garsėja ne tik patikimumu, bet ir itin konservatyviu dizainu. Kompanija „Lenovo“, perpirkusi IBM kompiuterių verslą, ketina nuobodžią kasdienybę paįvairinti.

Bus išleistas „ThinkPad“ serijos kompiuteris titano korpusu. Atrodytų – nieko ypatingo, tačiau tai yra esminis nukrypimas nuo ankstesnės IBM verslo politikos „ThinkPad“ vardo nesieti su atspariais nešiojamųjų modeliais. Šis „Lenovo“ sprendimas veikiausiai patvirtina jau kurį laiką sklandančius gandus, jog kompanija ketina imtis vystyti „ThinkPad“ seriją, su ja užkariauti naujus rinkos segmentus.

Karavanas eina, o rinkos specialistai nerimsta – kai kurie iš jų teigia, jog toks nepaklusnumas tradicijai yra ne į gerą. Aš su jais nesutinku – vargu ar ankstesnė IBM prekybos bei prekės ženklų vystymo politika vartotojams itin rūpi.