Daugelis turbūt žinote, jog itin kompiuteris mylintys žmonės angliškai vadinami „geeks“. Stereotipiškai šios personos vaizduojamos kaip kiaurą parą prie kompiuterio sedintys entuziastai storo stiklo akiniais.

Japonai paskaičiavo, jog šie, atrodytų, ne itik įdomūs vartotojai sudaro vieną pelningiausių pirkėjų grupių IT, komiksų ir kompiuterinių žaidimų rinkoje. Tekančios saulės šalyje „geekai“ per metus sugeba šioms sritims išleisti 2,782 milijardus JAV dolerių (290 milijardų jenų) – gerokai daugiau nei kiti pirkėjai.

Beje, viena naujausių madų tarp šių keistų tipų iš egzotiškos Japonijos yra lankymasis interneto kavinėse, kuriose dirbą išimtinai moteriškas personalas tarnaičių drabužiais. Jos itin populiarios Tokijuje.

Kokiu būdu skaičiuojant finansinius rodiklius buvo vertinamas pirkėjų priklausymas „geek“ (japoniškai – otaku) kategorijai – neaišku.