CVG tinklalapis sugebėjo pakalbinti Futurmark vadovą Jukka Mäkinen ir „Shattered Horizon“ žaidimo prodiuserį Jaakko Haapasalo. Nors dauguma atsakymų susiję su jų nulinės gravitacijos pirmo asmens šaudykle, tačiau šiek tiek buvo užsiminta ir apie naują „3Dmark“ dalį, kurią anot kompanijos vadovo šiuo metu kuria net pusė turimų darbuotojų ir kuri pilnai išnaudos „DirectX 11“ teikiamos technologijos galimybes (t.y. veiks su 11 arba naujesne DirectX versija). Toks pasirinkimas leis testavimo metu generuoti daug geresnės kokybės vaizdus. Bus žengtas didelis žingsnis bandant priartėti prie trimačių rezultatų, kuriuos buvo galima pamatyti įvairiuose 3D Holivudo šedevruose.

Ką gi, skamba viliojančiai. Dabar belieka laukti, kada „3DMark 2010“ pasirodys (žinoma, tik tiek, kad tai turėtų nutik kažkada šiais metais).